نه اصلا،
اینا سم هستن
حتی بيسکوئيت مادرم نده
نه تاحالا ندادم
نه دکترش گفت نده خاصیت نداره بحاش سرلاک میدم
کیک خونگی میدم
پسر من نمیخوره ندی بهتره همش شکر
من یه هفته پیش یه دونه دادم ب پسرم کلابدنشوبهم ریخت استفراغ یبوست شدبعداونم کلامریض شدهیچ خاصیتی نداره نده
من گاهی میدم
خب من بجا بیسکوییت ک سریعم اماده بشه سویق با ماست قاطی میکنم یاباشیر
پسر من لب نمیزنه به کیک بیسکوییت فقط میوهههه
اره من بیسکوییت مادر میدادم دوست داشت ولی الان لب نمیزنه
من از بعد شش ماهگی مادر دادم بعد اونم بیسکویت های دیگه رو هم میخوره الان
آره بابا یوقتا میدم، البته نه که بعنوان میان وعده یا غذا بدم، اما دو سه باری شده
من مادر میدم
من مادر میدم و سرلاک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.