مامانا ب بچه هاتون بیسکوییت مادر میدید؟

۱۳ پاسخ

نه عزیزم چیزای خیلی مفید تری هست برای نینی

عزیزم چرا ذائقه کوچولوتون رو به مواد شیرین عادت بدید؟!

من تاحالا ندادم‌بهش

خیلی برای معده ی بچه مضره

نه نمیدم ارزش غذایی نداره

بله گاهی

دخترم ماشینو دوستنداره هروقت با ماشین میریم بیرون میدم سرگرم باشه

ن ارزش غذایی نداره

اره بعضی وقتا که نمیتونم براش غذا درست کنم یا به هر دلیلی اما خیلی کم پیش میاد و معمولا هم زیاد نمیخوره چون شیرینه دوست نداره

گاهی میدم

اره میدم

بعضی وقتها با سرلاکش قاطی میکنم

آره بعضی وقتا

سوال های مرتبط

مامان تک مازرون 🦁🌞 مامان تک مازرون 🦁🌞 ۱ سالگی
مامان یزدان و نیلا مامان یزدان و نیلا ۲ سالگی
مامان بارمان👼🏻🐥 مامان بارمان👼🏻🐥 ۱۲ ماهگی