۱۴ پاسخ

اره میشه داد
خیلی از غذاها وچیزایی ک میدیم بی خود و بی ارزشن
حالا دو دونه بیسکویت هیچی نمیشه

بیسکویت چندغله سبوس دار میدم مارک ستاک

من میدم برا سرگرمی نه برا سیر شدن

میدم وقتایی ک داداشش خوراکی میخوره

من ک میدم از همون ۵ ماهگی دادم اول با شیر
حالا میدم دستش

نه تا حالا ندادم.

میدم بله ک داره ی عده الان میان میگن نداره بزن گوگل محتویات شو بخون متوجه میشی

من میدم ولی کم

ندادم تا حالا

دکتر گفت میتونی بدی از نه ماهگی گفت با موز یا سیب رنده شده قاطی کن

نه

من نوتری بیسکوییت سرلاک میدم خیلی ویتامین داره ولی خیلی سفته

من میدم

من میدم واسه سرگرمی

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی ۱۷ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۱ ماهگی
مامان 💝....💝 مامان 💝....💝 ۱۱ ماهگی