خانوما بیسکوییت بدنیست به دخترم بدم؟

۶ پاسخ

من ب دخترم میدم نه ماهش هست

من بیسکوییت مادر باشیرولرم میزارم نرم شه میدم بهشون دوسدارن

من پسرم ۱سال و ۹ماهشه بهش بیسکوییت گندم مارک سرلاک میدم روش زده+۱۲

من میدم . ولی مدل سرلاکش رو بگیر خیلی خوبه خیلی هم خوش طعم و بافته

منم میدم

من میدم

سوال های مرتبط

مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آنیتا مامان آنیتا ۱۲ ماهگی
مامان رادین 👼🏻 مامان رادین 👼🏻 ۱۲ ماهگی