میتونم به پسرم بیسکوییت ساقه طلایی بدم؟

۷ پاسخ

عزیزم تا جاییکه میتونی مقاومت کن بهش مواد غذایی فرآوری شده بخصوص تا قبل دوسالگی ندی. مطمئن باش خودش بزرگ بشه همه رو تست میکنه😅

من بیسکوییت ستاک با آرد جو خریدم و با شهد توت شیرین شده یعنی شیرینیش کمه و سالم تره
اینم بعضی مواقع گریه که می‌کنه یه دونه میدم دستش

من شنیدم بخاطر سبوسی که داره دیر هضمه اذیت میشه بچه

نده یزید قاطیش داره بچه تشنش میشه😂

من میدم یه نصفه. از مدل شکلاتی هم یبار دادم اندازه بند انگشت

من بیسکوییت سرلاک نستله رو میدم خیلی دوست داره پسرم اونم گاهی البته بیرون باشیم

سعی کن با چایی یا اب نرمش کنی

سوال های مرتبط

مامان آرسام♥🥹 مامان آرسام♥🥹 ۱ سالگی