۶ پاسخ

با شیر قاطیش کن بهش بده چون خشکه و بعدشم حتما اب بده بهش بخوره

من که میدم دستش

بیسکویت مادر به بچه هاتون میدید

من بش میدم
میدم دستش همینجوری ک بازی میکنه ی گازم میگیره😅

ساقه طلایی خیلی خشکه حداقل بزن تو چای نرم بشه یه کم

سنگینه

سوال های مرتبط

مامان رادین 👼🏻 مامان رادین 👼🏻 ۱۲ ماهگی
مامان ملینا مامان ملینا ۱ سالگی
مامان مامان وروجک مامان مامان وروجک ۱ سالگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی