۹ پاسخ

آره عزیزم

همینطوری بدم دستش بخوره یا با اب نرمش کنم

بده من فک‌کنم از هشت نه ماهگی دادم بهش
یکی دوتا روزی

این بیسکوییت همینطوری بدم دستش یا نرمش کنم

من میدم از ۱۱ ماه ولی ساده ندیدم تا حالا این

اره بابا بده

اره دیگه

من نستله از ۸ماهگی دادم روش نوشته بود یکسالگ

از کجا گرفتی

سوال های مرتبط

مامان پناهم و جوجویی مامان پناهم و جوجویی هفته بیست‌وپنجم بارداری