۳ پاسخ

هورمونا رو بهم میریزه چاق میشی بی اعصاب میشی ،
و چون هورمونیه میتونه بعد ها باعث ایجاد کیست تو سینه یا رحم و تخمدان بشه..
( اینو از خودم نمیگم دکتر مادرم میگه)

آمپوله چی ؟؟

آمپول خوب نیست چاق میشی

سوال های مرتبط