۳ پاسخ

نبند دکترهای درست حسابی همشون بستن شکم رو بعد از زایمان منع میکنند چون باعث چسبندگی میشه که خدای نکرده بعده ها پدرت رو درمیاره

دكتر من همون روز اول تو اتاق عمل برام بست دو روز اومدم نگه داشتمش بعد باز كردم الان از ١٠ روزگي ميبندم كل شب و روزو

من چون بعد زایمانم شکم نداشتم هیچ دکترمم گفت اصلا نبند چسبندگی رحم میگیری منم نبستم الان شکمم مثل روز اولم همونجوری صاف و جم شده

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐥💙 مامان جوجه رنگی🐥💙 ۱۳ ماهگی