شاید دهنش اف زده شایدبینی هاش گیپه
اوو چ بد من سرسینه نداشتم سینه هامم کوجیکن
ایقداذیت میشدم
رفتم داروخونه یه خانومه خداخیرش بده گفت باسرنگ ۲۰یا۲۵ سرسینه هاتودربیار سرسرنگو بریدم گذاشتم نک سینه ام کشیدم اوووف پدرصحابم درامد ولی الان راحتم سرشون امدبیرون راحت شدم
منم عاشق پسرم
ولی پسراخیلی شیطونن دخترخاله هم دختر داره خیلی ارومه اسباب بازیاش بازی میکنه بعدخودش جمع میکنه جاروبرمیداره خونه جارومیزنه
ولی پسریه چیز دیگه است❤️❤️❤️❤️
من۱۰سال دیگه رومیبینم الهی قربونشون
اها
هیچ رازی نداره خیلیا میگن ازمزاجه
همه الکیه من برابارداری اولم چیزای طبع گرموشیرین دوست داشتم
برا دومی چیزای طبع سردو ترش دوس داشتم
البته شایدم راست باشه ولی من درهرصورت پسرشدن
سوال پرسیدی؟
نه
ولی برادر زاده ام خیلی دیرشیرمیخوره
بچه شما سینه نمیگیره؟
تو۴ماهگی هنوز بد سینه میگیره؟
ن من کلندپسرزام اولیو دومی پسر
بخون😂😂😂😂اشتباه تایپی شد
کارت واکسن پسرتوبخود خیلی خبه
غلت بزنه پاشو دهنش کنه یکی ادا دربیاره قهقه بزنه ادماجدیدو وچیزای جدید باتعجب نگاه کنه رفتی مثلا خونه کسی بردیش داخل اتاق باخیال راحت شیرش بدی ایقدهمه چیزو باتعجب نگاه کنه خودت خسته شی پاشی بیای برون یه چیزیوبادستش بگیره بده ب اون دستش بعدفورا بذاره دهنش مث پارچه مث اسباببازی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.