#پوشک#شیرخشک #کودک

تصویر
۳ پاسخ

یاخدااا چرا همتون گارد گرفتین من اطرافم تو هر سنی دیدم که از پوشک میگیرن ولی خب من الان دختر خودم میخواستم بگیرم بهم گفتن زوده و اثرات بدی داره از ۲۶ ماهگی بعضیا گفتن ۲سال و نیم ولی من هنوز دخترم امادگی نداره تشخیص نمیدونه و نمیگه میگم زوده چون به موقعش اقدام کنم گفتم شاید برای بچه شماهم زود اقدام کردین

من از دکترش دیروز پرسیدم که کی از پوشک بگیرمش گفت ۳ سال و نیم گفتم دیر نیست گفت نه

چون زوده

سوال های مرتبط

مامان فرشته ها❤👼👼 مامان فرشته ها❤👼👼 ۲ سالگی