یاخدااا چرا همتون گارد گرفتین من اطرافم تو هر سنی دیدم که از پوشک میگیرن ولی خب من الان دختر خودم میخواستم بگیرم بهم گفتن زوده و اثرات بدی داره از ۲۶ ماهگی بعضیا گفتن ۲سال و نیم ولی من هنوز دخترم امادگی نداره تشخیص نمیدونه و نمیگه میگم زوده چون به موقعش اقدام کنم گفتم شاید برای بچه شماهم زود اقدام کردین
من از دکترش دیروز پرسیدم که کی از پوشک بگیرمش گفت ۳ سال و نیم گفتم دیر نیست گفت نه
چون زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.