قرص مفنامیک بخور هم دردت کم میکنه هم خونریزی رو کم میکنه
کیست اندومتریوز نداری؟
راستی پسرت کامل حرف میزنه ؟
دختر من فقط کلمه میگه خیلی دیگه کلافم نمیدونم چکار کنم
دقیقا منی
حالا پسر من میاد میگه مامان چایی ننات بیارم برات الان خوب میشی پی پی نکردی بخاطر اونه🤣 اخه اون دلش درد کنه میگم بیا بریم پیپی کن تا خوب شی 😶🤭
کلسیم و لبنیات هم نخور،چون دفع منیزیوم میدن،استرس هم دفع منیزیوم میده
درد شدید از کمبود منیزیوم هست،ازمایش بدی متوجه میشی،قرص اولترا منیزیوم بخور تا ی هفته قبل از پریودی،بعد دوباره نخور تا پریودی تموم بشه
زایمانت سزارین بوده یا طبیعی ؟
خوب شی##########
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.