۷ پاسخ

چندروز دیگه یه تست بگیری بهتره.

بهتره برای اطمینان حتما آزمایش بدی دکترم بری حتما آزمایش بتا مینویسه اگر منفی بود برو‌دکتر زنان برای پریود نشدن

آره ممکنه به نظرم یه آزمایش بده

بریددکتر سونو میده اگه نباشین یعنی هورموناتون بهم ریخته ودکتر قرص میده وپریود میشین ..اگه باردار باشین همون لحضه یانهایتاتاده دقیقه رد میندازه گلم

نه باردار نیستی

نه اینقدطولانی مونوذه امکانش کمه

عزیزم این نهایتا تا پنج دقیقه درسته بعدش رد تبخیره

سوال های مرتبط