۶ پاسخ

من اینجوری بودم آنتسکوپی کردم و دکترم گفت معده م زخمه و عصبیه والهتاب داره

کبدش چرب نیست؟

سریع دردشو میگیره عسل حتما طبیعی باشه من خودم معده دردای شدید دارم گریه میکنم از درد فقط اب جوش و عسل معجزه میکنه

عین شوهره منه
صبح عسل و آب جوش میخوره ناشتا
دکتر خوب هم باید ببری
دوماه شوهرم خورد قرص خوب شده بود ولی درکل به غذا هم مربوطه
غذاهای سرخ کرده پیاز و سیر چایی و مثلا میوه های خام
کلا باید رعایت کنین
من شوهرم عصب معده روده داره
احتمالا برای شمام همینه

شیر گاومیش و عسل طبیعی
هر صبح یه لیوان ناشتا بخوره

عزیزم هروقت معده درد گرفت سریع بهم اب جوش و عسل بده

سوال های مرتبط