مامانا
من دوروزه پاهام ورم داره اصلا کم نمیشه دو هفته پیش رفتم پیش دکترم برام ازمایش دفع پروتئین نوشت گفت مقدار کمی دارینیاز ب دارو نیس. چی پیشنهاد میدین تجربه اولمه میترسم
من۸ماهه بدنیا اومدم😅
منم چند روزه یه درد خیلی ملایم شبیه درد پریودی دارم....استراحت میکنم خوب میشه...ان شاالله به موقع و سالم نی نی هامونو بغل کنیم
سلام خانوما میگم ببیخشد البته من بعد از رابطه رحم و لگن و پاهام شروع به درد و انقباض میکنن چرا اینجوری میشه؟
ایشالا سر تایم بدنیا بیاد
نترس عزیزم خدا بخواد بچه پنج ماهه هم میمونه
فکرهای بد ازخودت دور کن
واستراحت کن
چرا اینطوری فکر میکنی؟ مگه قبلاً بارداری ناموفق یا سقطی چیزی داشتی ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.