کلا بچه تا 4
5ماه نفخ و دل درد داره
نفخش خیلی زیاده بردمش دکتر امروز گفت شیر خشکش عوض کن
بکن آپتامیل کامفور ولی کمیابع دل دردش آروم میکنه
آپتامیل ایمیونو فورتیس
من هم شیر خودم میدم هم خشک
30درجع عصرا میدم
چون خیلی شیر ندارم
60درجه شبا قبل خاب
من از اول همین شیر خشک رو دادم
کنارش تا ۱ ماهگی شیر خودمم خورد
خیلی خوبه شیرخشکه ، وزن گیری خوبی داشت پیثسرم واسش ، یبوست هم ایجاد نکرد .
من قبلا اپتامیل ساده میدادم الان پرونوترا این بهتره
منم شیر خودمو بهش میدم و تازگی شیر خشک پرونوترا واسش گرفتم نمیخوره میخام فقط شبا قبل خواب بهش بدم یهذره میخوره نمیدونم چرا
من میدم فقط شیر خشک خودم شیر نداشتم خوبه ولی بچه من یبوست گرفته باهاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.