۳ پاسخ

من نان کامفورت میدم
خوشمزه س

بیومیل نگیر اصلا مزه ندارع نمی خوره بچه نان ای ار بگیر ب دخترم دادم رفلاکسش خوب شد

من ببلاک کامفورت دادم

سوال های مرتبط