۴ پاسخ

من دوماه دادم بخاطر کولیک

من میدم ب پسرم
ماه قبل نان یک میخورد ماهی یک کیلو اضاف میکرد
الان با این این ماه ۸۵۰ گرم
خوبه بد نیست به هر حال برا کولیکش عالی بود

سلام من تا شش ماهگی به دخترم دادم
بخاطر کولیک دکتر داد وزن دهیش خوب بود

من قبلا میدادم
وزن دهیش متوسطه
چون شیر رژیمی هستش
چاق نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان آریامهر💎🤴 مامان آریامهر💎🤴 ۸ ماهگی
مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی