۳ پاسخ

من تا ۶ ماه دادم خیلی راضی بودم وزن دهیش خیلی زیادی داشت یبوست اینا هم نمیشه هر روز یک الی ۲ بار پی پی میکرد

اره من میدم وزن دهیش خوب بوده

من از بدو تولد میدمش عالی بوده وزن دهیش برای پسرم

سوال های مرتبط