۷ پاسخ

میزنن
هر زمان نیاز باشه میزنن
به دکترت بگو حتما
من ۲۸ هفته و ۴ روز زدم آمپولو

این امپول واس چیه؟
من ۲۵ هفته ام ولی شکمم خیلی پایینه و خیلی احساس سنگینی دارم بزور راه میرم

از بیمارستان مرخص شدید؟ بهتر نشدید؟؟؟

زدنش خوب نیس وقتی همه چی خوبه نزن

میزنن
از دکترت بخواه بزنه برات

من ۳۵ هفته کامل برام زدن

ن اگ طول سرویکست پایین بود میزدن الان بالاس نمیزنن یا اگ انقباض داشته باشی میزنن
کجات دردت میکنه

سوال های مرتبط