امروز زدیم
خیلی سبک بود
خیلی آسونه بچه من تب نکرد فقط گفت ممکنه یک هفته بعد علایم سرماخوردگی بگیره که نگرفت
دختر من به تخم مرغ حساسیت داره فردا میخوام ببرمش بیمارستان براش بزنن. دکتر گفت تو چند مرحله براش میزنیم .دعا کنین راحت باشه
خیلی راحته اصلا بچه اذیت نمیشه
اصلا پسرم نفهمید همون لحظه فقط گریه کرد و تموم تبم یه نصف روز فقط
اصلا انگار نه انگار که واکسن میزنی انقدددددددد راحته
نه آسونه فقط بچ من بی اشتها شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.