ویژگی های شگفت انگیز سرور مجازی ایران

مهر ۱۴۰۲ | زمان مطالعه : ۹ دقیقه
ویژگی های شگفت انگیز سرور مجازی ایران

سرور مجازی یا vps مخفف عبارت virtual private server به معنای یک کامپیوتر مجازی در دیتاسنتر لوکیشن خاص است که در طول شبانه روز روشن می باشد و دارای اینترنت پر سرعت و منابع مشخص است. در معرفی تخصصی تر، سرور مجازی (VPS) به‌ عنوان پله‌ ای میان میزبان مشترک و میزبان اختصاصی لحاظ می‌ شود که وب ‌سایت کاربر روی سرور آن اجرا می ‌شود. سرور مجازی ایران در دیتاسنترهای ایران قرار دارد و دارای منابع مشخصی از (RAM ,CPU ,HARD) است. معرفی مفهوم سرور مجازی تنها به این جا ختم نمی شود بلکه در این مقاله صفر تا صد ویژگی های وی پی اس های مجازی ایران را شرح خواهیم داد بنابراین با ما همراه باشید.

معرفی سرور مجازی ایران

همان طور که گفتیم سرورها کامپیوترهای قدرتمندی هستند که در طول شبانه روز روشن هستند. اگر از تکنولوژی مجازی سازی در این سرور ها استفاده شود، از هر ویژگی سخت‌ افزاری سرور، چند نسخه مجازی به دست می آید؛ به عبارت دیگر به کمک تکنولوژی مجازی سازی، از یک سرور فیزیکی، چندین سرور شبیه ‌سازی می ‌شود و در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد.

اما این کار چه فایده ای دارد؟ پاسخ ساده است، هم از منابع و امکانات یک سرور به صورت مستقل استفاده می ‌کنید و هم هزینه کمتری نسبت به سرور اختصاصی می پردازید.

مدیر سرور می ‌تواند به کمک تکنولوژی مجازی سازی، سرور اختصاصی را به چندین بخش کوچک تر تقسیم و برای این بخش ‌های کوچک تر،  براساس نیازهای مشتریان، منابع اختصاصی و مستقل تعیین کند. در سرور مجازی هم شما می‌ توانید سرعت و امنیت را بدون آن که دخالت منبع دیگری باشد، مدیریت نمایید.

ویژگی های سرور مجازی ایران

سرور مجازی ایران ویژگی های بی نظیری دارند، بخشی از آن ها به شرح زیر می باشد:

برخورداری از سرعت بالا و فعال بودن پورت 10GB:

لازم است بدانید بر روی وی پی اس های ایران وب داده به صورت پیش فرض پورت 10 گیگابایت فعال می باشد و این سرورها از سرعت بسیار بالایی به واسطه فعال بودن این پورت برخوردار می باشند.

دسترسی سریع و راحت به VPS:

خرید سرور مجازی ایران وب داده به صورت اینترنتی می باشد و شما تنها با چند کلیک ساده می توانید یک وی پی اس ایران بدون اعمال هیچ محدودیتی تهیه نمایید. سرور به صورت آنی بعد از خرید برای شما ارسال می شود و شما با وارد کردن آی پی و یوزر و پسوورد سرور، به راحتی می توانید به آن متصل شوید و از همه امکانات سرور استفاده نمایید.

امنیت بالای اطلاعات و داده های ذخیره شده بر روی سرور:

اطلاعات هر سرور شامل آی پی، یوزر و پسوورد می باشد که تنها در اختیار شما می باشد و در هر لحظه می توانید از طریق پنل مدیریت سرور پسوورد آن را تغییر دهید بنابراین امنیت سرور تضمین شده می باشد و کسی به جز صاحب VPS به آن دسترسی نخواهد داشت.

امکان ارتقا منابع سرور:

هر سروری دارای منابع مشخصی از RAM ،CPU و HARD می باشد و این به این دلیل نیست که تا پایان دوره سرور این منابع ثابت باقی می ماند بلکه در هر زمان که احساس کنید منابع سرور پاسخ گوی نیاز  شما نیست می توانید از طریق پنل مدیریت سرور، نسبت به افزایش آن ها اقدام نمایید.

هزینه مناسب وغیر ارزی :

می دانیم که لوکیشن دیتاسنتر سرورهای ایران در داخل کشورمان می باشد بنابراین برای تهیه آن ها نیاز به محاسبه نرخ ارز نمی باشد و هزینه این سرورها فارغ از نوسانات ارز با واحد پول رایج کشورمان محاسبه می شود، پس می توان گفت نوسانات ارز تاثیری بر روی قیمت این سرویس ها نخواهد داشت و قیمت آن ها بسیار مناسب می باشد.

قابلیت نصب هر نوع نرم ‌افزاری بر روی سرور:

فضای سرور مانند فضای لپ تاپ یا کامپیوتر شما می باشد بنابراین مانند PC خود می توانید نرم افزار مورد نیاز خود را در داخل محیط سرور و با اینترنت سرور دانلود و نصب نمایید.

شیوه محاسبه ترافیک نیم بها:

سرورهای مجازی ایران از لحاظ محاسبه ترافیک بسیار به صرفه و نیم بها می باشند. شما به عنوان مدیر سایت یا کسی که یک وب سایت دارد، میتوانید جهت جذب مخاطب برای وب سایت خود از سرور های مجازی وب داده استفاده نمایید . به این گونه که پس از خرید سرور مجازی ، با اعلام آدرس وب سایت به شرکت وب داده، وب داده با قراردادی که بین شرکت ارتباطات زیرساخت و تمامی ارائه دهندگان اینترنت دارد، اقدام به نیم بها کردن ترافیک مصرفی کاربران شما می کند . این اقدام توسط وزارت ارتباطات جهت افزایش ترافیک داخل کشور و جلوگیری از خروج ترافیک به سمت خارج از کشور ایران انجام شده است. به جای اینکه کاربر شما فایل را از یک سرور در کشور آلمان یا هلند به سمت ایران دانلود کند، میتواند از ایران به ایران دانلود خود را انجام بدهد و ترافیک مصرفی اینترنتش 50% خواهد شد. به عنوان مثال اگر شما وب سایت فیلم داشته باشید و کاربر شما اقدام به دانلود فیلم از سایت شما کنند و یک فیلم 4 گیگابایتی را دانلود کند، از حجم اینترنتش به مقدار 2 گیگابایت کسر خواهد شد .

این کار را اکثر پلتفرم های پخش آنلاین فیلم ، نظیر فیلیمو ، نماوا و ... انجام میدهند. این مورد جهت جذب کاربر بیشتر در بین مدیران وب سایت ها و نرم افزار های موبایل انجام می شود. وب داده تمام مراحل نیم بهاء کردن حجم مصرفی کاربران شما را به عهده می گیرد و تمام مراحل را انجام خواهد داد.

ویژگی های سرور مجازی ایران

کاربردهای IRAN VPS

سرور مجازی ایران کاربردهای متعددی دارند برخی از مهم ترین کاربردهای این سرورهای مجازی به شرح زیر می باشد:

میزبانی وب سایت.

مناسب برای سایت ‌هایی که ترافیک بالایی دارند.

مناسب برای گیم سرور.

ارسال کردن ایمیل بدون محدودیت.

راه اندازی کردن اپلیکیشن خاص با داشتن منابع اختصاصی.

ساخت و توسعه دادن نرم افزار

مدیریت پروژه GIT

فعالیت در بورس و کارگزاری های مختلف.

تعیین وقت سفارت.

کاربردهای IRAN VPS

وب داده؛ خرید به صرفه ترین سرور مجازی ایران

اگر اولین تجربه‌ در زمینه خرید سرورهای مجازی را دارید و یا دانش کافی در انتخاب بهترین نوع سرور مجازی  را ندارید، پیشنهاد می کنیم حتما از مشاوران  وب داده کمک بگیرید. مشاوران وب داده به شما کمک خواهند کرد تا بهترین خرید سرور مجازی را انتخاب کنید. شما می توانید با مشاوران وب داده با شماره های 02191300210 و مرکز تماس 0313740  تماس حاصل نمایید و یا از طریق ارسال تیکت با پشتیبان های فنی و فروش این هاستینگ در ارتباط باشید.

برای خرید سرور مجازی ایران لازم است بدانید هیچ محدودیتی بر روی این سرورها اعمال نشده است و شما می توانید فارغ از محدوده جغرافیایی این سرورها را تهیه و با حداقل ترین اینترنت به آن متصل شده و از اینترنت پورت 10 Gb استفاده نمایید. به خاطر داشته باشید سرورهای مجازی ایران وب داده از دیتاسنتر زیر ساخت ارائه می شوند. اگر هر یک از شرایط زیر را دارید سرور مجازی وب داده بهترین گزینه برای شماست:

اگر درباره‌ موضوعات امنیتی نگران هستید.

اگر مصرف ترافیک بالایی دارید.

اگر وب ‌سایت شما به‌ طور پیوسته در حال اجرا می باشد.

اگر فروشگاه آنلاین دارید.

اگر نیازبه نصب نرم افزارهای خاص دارید.

اگر بودجه زیادی ندارید.

اگر طراح وب سایت هستید.

آدرس سایت وب داده :

https://webdade.com

سرور مجازی ایران :

https://webdade.com/iran-vps-server

سرور اختصاصی ایران :

https://webdade.com/iran-dedicated-server