مدل لباس بارداری تابستانی چین دار شیک، خنک و جدید 1402

مرداد ۱۴۰۲ | زمان مطالعه : ۹ دقیقه
مدل لباس بارداری تابستانی

یک لباس بارداری تابستانی می‌تواند مدل لباس حاملگی راحتی، مدل لباس حاملگی چین دار، مدل لباس حاملگی نخی یا حتی مدل لباس بارداری بیرونی باشد. بارداری، وضعیت جدید و موقتی است که در وزن، ظاهر و هیکل یک خانم تاثیر زیادی دارد. به همین دلیل معمولا یک خانم از اواسط بارداری تا پایان بارداری نمی‌تواند لباس‌های معمول و قدیمی خود را بپوشد و باید به دنبال لباس‌های راحتی و ایمن برای وضعیت بارداری خود باشد. 

لباس بارداری از کجا بخریم؟

این روزها فروشگاه‌های زیادی جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی یا لباس بارداری ترک را می‌فروشند. این فروشگاه‌ها به طور اختصاصی در زمینه لباس حاملگی جدید فعالیت دارند و انواع لباس حاملگی خانگی و مخصوص میهمانی را دارند. البته یک راه ساده‌تر تهیه لباس حاملگی خانگی اینستاگرامی است. یعنی از اپلیکیشن اینستاگرام برای تهیه لباس کمک بگیرید و به سراغ خرید غیرحضوری و آنلاین بروید. 

لباس حاملگی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

مهمترین فاکتور لباس حاملگی راحتی است. لباس حاملگی نباید تنگ و چسبان باشد و بهتر این است که از جنس خوب و غیر پلاستیکی تهیه شده باشد؛ خصوصا لباس حاملگی تابستانی. 

این روزها لباس‌های ساحلی زیادی در بازار وجود دارد که عمداتا فری سایز هستند و از قسمت بالاتنه آزاد هستند و هیچ فشاری روی سینه و شکم و رحم و واژن وارد نمی‌کنند. 

بدیهی است که پوشیدن شلوارهای تنگ و لباس‌های غیر آزاد و چسبان می‌تواند آزاردهنده باشد و وضعیت ناراحتی ایجاد کند. 

* برای مشاهده انواع لباس حاملگی مجلسی و شیک کلیک نمایید. 

چه لباسی برای بارداری در تابستان انتخاب کنیم؟

برای دوران بارداری بهتر است به سراغ لباس با رنگ‌های روشن و جذاب و طرح‌های خاص و ویژه بروید تا به این ترتیب بتوانید روحیه خود را تقویت کنید. 

سعی کنید لباس‌های ماکسی و بلند را از نوع نخی بردارید و بیشتر مدل‌هایی را انتخاب کنید که روی سینه زیپ یا دکمه داشته باشند؛ تا بعدا هم بتوانید در دوران شیردهی از آنها استفاده کنید. 

به یاد داشته باشید که خرید لباس مجلسی بارداری یک اشتباه بزرگ است؛ خصوصا اگر تغییر سایز زیادی داشته‌اید، این کار ضرر مالی زیادی به شما وارد می‌کند؛ زیرا با توجه به قیمت زیاد لباس و اینکه فقط و فقط می‌توانید لباس را در دوران بارداری استفاده کنید، قطعا لباس بعدا برای شما بلااستفاده خواهد بود. 

حتی برای تهیه عکس بارداری هم مجبور نیستید، لباسی تهیه کنید. همه آتلیه‌های عکاسی لباس بارداری مجلسی دارند که به راحتی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. 

تونیک زیپ دار و طرح دار، ساحلی زیپ مخفی، سارافون حاملگی، شلوار حاملگی و خصوصا لباس‌های ساحلی برای دوران بارداری انتخاب بسیار عالی هستند. 

لباس حاملگی خنکلباس بارداری آبی شیک و خنک

انواع لباس بارداری تابستانی راحت

لباس بارداری فانتزی

لباس بارداری فانتزی

در این مدل از لباس‌های بارداری معمولا در قسمت شکم تصویری از نوزاد با ژست‌های مختلف فانتزی و جالب حک شده است. این لباس‌ها برای عکس‌های اسپرت آتلیه‌ای گزینه جالبی هستند که میتوان از آنها عکس قبل و بعد از بارداری تهیه کرد. 

* حتما بخوانید: لباس بارداری چگونه باید باشد؟ 

لباس بارداری سبزلباس بارداری سبز

لباس بارداری شیک

لباس بارداری تابستانی شیک

لباس بارداری با گیپور سفید

لباس بارداری شیک

لباس بارداری شیک همان لباس بارداری است که به تناسب فضایی که قرار است در آن حضور داشته باشید، انتخاب کنید. مثلا بدیهی است که یک لباس بارداری مجلسی برای خانه مناسب نیست. شیک بودن هم از نگاه هر کس می‌تواند متفاوت باشد؛ اما عمدتا لباس‌های ساده، زیبایی بصری بیشتری دارند. 

لباس بارداری مجلسی

لباس بارداری مجلسی صورتی

لباس مجلسی صورتی

لباس بارداری مجلسی

اگر قرار است در دوران بارداری خود در یک جشن خاص در تالار شرکت کنید، حتما به یک لباس مجلسی زیبا نیاز خواهید داشت. در صورتی که تمایلی به خرید اینگونه لباس‌ها ندارید، می‌توانید به جای خرید لباس بارداری مجلسی، اجاره لباس بارداری مجلسی را انتخاب کنید. زیرا عملا پس از بارداری این لباس برای شما مناسب نخواهد بود، در حالی که مجبور خواهید بود برای خرید آن هزینه زیادی را صرف کنید. 

لباس بارداری خانگی

لباس بارداری خانگی

همان لباس‌های آزاد و گشادی هستند که عمدتا به صورت سارافون های نخی و گشاد دوخته می‌شوند. اگر این لباس ها در قسمت سینه دکمه داشته باشند یا دارای یقه باز و کشی باشند، بعد از بارداری و برای دوران شیردهی نیز بسیار کارایی خواهند داشت. 

مانتو بارداری

مانتو بارداری

مانتوهای بارداری هم عمدتا از نوع فری سایز و آزاد در قسمت شکم و کمر و ران هستند. این مدل از مانتوها اگر قواره آزاد باشند، بعدا هم قابل استفاده خواهند بود. 

سارافون بارداری

سارافون بارداری

سارافون‌های بارداری هم گزینه خوبی برای مهمانی‌ها و حتی عکس‌های اسپرت بارداری هستند.

* همچنین بخوانید: لباس شیرهی از کجا بخرم؟ 

کلام آخر

با توجه به اینکه این روزها بیشتر مانتو‌ها و دامن‌ها به صورت فری سایز طراحی و دوخته می‌شوند، معمولا خانم‌ها می‌توانند لباس‌های قبلی خود را در دوران بارداری هم استفاده کنند. در دوران بارداری سعی کنید به سراغ لباس‌های سایز نروید. یعنی لباس‌هایی که باید بر اساس سایز انتخاب کنید، گزینه خوبی برای خرید در دوران بارداری نیستند؛ زیرا قطعا بعد از بارداری گشاد می‌شوند و از قواره می‌افتند. در عوض خرید لباس‌های فری سایز و آزاد که این روزها هم بسیار ترند هستند، انتخاب خوبی برای مدل لباس بارداری تابستانی است که بعدا هم می‌توانید از آن استفاده کنید و لذت ببرید.