ایده کادو برای تولد دختر 9 تا 12 ساله

مرداد ۱۴۰۲ | زمان مطالعه : ۹ دقیقه
ایده کادو برای تولد دختر 9 تا 12 ساله

همیشه خرید هدیه برای کودکان آسان‌تر از نوجوانان است. چرا که کودکان از هر سلیقه‌ای استقبال می‌کنند. در حالی که دخترها در سن 9 تا 12 سالگی سلیقه‌های خاصی دارند و هدیه خریدن برای آنها کمی دشوار است. در این مقاله قصد داریم سیزده ایده کادو برای تولد دختر 9 تا 12 ساله رو بهتون پیشنهاد کنیم. پس لطفا تا آخر مقاله همراه ما باشید.

قاب گوشی هدیه‌ای جذاب برای نوجوانان

این روزها نه تنها نوجوانان، بلکه بچه‌های کوچکتر هم همگی تلفن همراه دارند. در نتیجه خرید یک قاب گوشی بامزه و هیجان انگیز نه تنها بهترین هدیه برای دختر 9 ساله به شمار می‌رود بلکه این هدیه برای دختر کلاس اولی هم بسیار مهیج است. برای خرید قاب‌های متنوع و کودکان می‌توانید از طریق فروشگاه‌های اینترنتی اقدام کنید.

خرید دمپایی طبی، تضمین سلامتی پاها

دخترهای بین 9 تا 12 سال در سن رشد و یا بلوغ هستند. پس بسیار به جاست که هدایایی خریداری کنیم تا به سلامت آنها کمک کند. خرید دمپایی از سایت پایون میتواند به شما در انتخاب یک هدیه زیبا برای دختر 10 ساله یا دوازده ساله کمک کند. برای آنکه از کمر درد و پا درد در سنین بزرگسالی جلوگیری کنیم، باید در سنین نوجوانی از کفش‌ها و دمپایی طبی و استاندارد استفاده کنیم.

خرید دمپایی دخترانه

خرید دمپایی دخترانه شیک از پایون انتخابی هوشمندانه است در جهت انتخاب بهترین هدیه برای دختر 12 ساله یا سنین کم‌تر. 

دمپایی استاندارد کودک، بهترین درمان برای مشکلات پا

اکثر کودکان دچار مشکلاتی مانند صافی کف پا و یاهای پرانتزی هستند که جهت درمان باید سریع شناخته شده و پیگیری توسط پزشک متخصص انجام گیرد. درست است که استفاده از دمپایی استاندارد درمان قطعی نیست اما بی شک به روند درمان و تغییر پاها به حالت طبیعی کمک می‌کند. از این رو دمپای مرغوب می‌تواند بهترین هدیه برای کودکان و نوجوانان باشد. همان طور که در قسمت قبل گفتیم، دمپای‌های کودکانه پایون دارای تنوع و طراحی‌های زیادی هستند. بسیاری از دخترهای عزیز در سنین نوجوانی تیپ اسپرت و کمی پسرانه دارند. این برند معتبر حتی برای این عزیزان هم کلی دمپایی پسرانه جدید مطابق با سلیقه و مد روز طراحی کرده است.

دوربین فوری یک هدیه خاص و دوست داشتنی

اگر بخواهیم هدیه برای دختر دوازده ساله بگیریم، دوربین فوری می‌تواند گزینه خوبی باشد. معمولا دخترها در این سن عاشق عکاسی هستند. پس یک دوربین فوری که در لحظه عکس آنها را چاپ کند، هیجان انگیز خواهد بود. 

کتاب بهترین هدیه برای دختر 12 ساله

خرید کتاب در هر سن و سالی عالی و دوست داشتنی است؛ اما کتاب هدیه دادن در سنین 9 تا 12 سال می‌تواند آنها را تشویق به خواندن کند. کتاب‌هایی مانند هری پاتر همیشه مورد توجه نوجوانان قرار گرفته است. البته این روزها کتاب‌های روانشانسی هم با تنوع‌های زیاد چاپ شده‌اند که آنها هم می‌تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن باشند؛ چراکه در این سن بیشتر نوجوانان دچار سردگمی و اختلالات شخصیتی هستند و خواندن این کتابها می‌توان به نوعی مشاوره برایشان محسوب شود.

ست مانیکور، پدیکور و لاک

به جرات می‌توان گفت که ست مانیکور، پدیکور و لاک یکی بهترین هدیه برای دختر دوازده ساله است؛ چرا که دخترها عاشق مد و لاک بوده و صد البته در این سن بیشتر به دنبال زیبایی و مد هستند. پس این هدیه زیبا می‌تواند حسابی آنها را خوشحال کند.

بازی‌های فکری بهترین هدیه برای دختر 10 ساله

بازی‌های فکری یکی از بهترین هدایا برای دختران 9 تا 12 ساله است. معمولا در این سن مغز بچه‌ها در حال رشد و یادگیری زیاد هستند. پس بسیار به جاست که بازی‌های فکری را جایگزین بازی‌های دیجیتالی کنیم. شطرنج یکی از بازی‌های فکری است که همه آن را دوست دارند.

هدیه برای دختر

خرید سازهای سنتی و کلاسیک به عنوان هدیه

دنیای موسیقی جذابیت خاصی دارد و همیشه ساز می‌تواند همدم خوبی برای دخترهای عزیز باشد. اگر به دنبال خرید هدیه برای دختر 9 ساله تا 12 ساله هستید، ساز می‌تواند یکی از دوست داشتنی‌ترین گزینه‌های ممکن باشد. 

دار قالیبافی، هدیه‌ای دوست داشتنی برای دختران هنرمند

دخترها در سن 9 تا 12 سالگی همگی علاقه‌مند به یادگیری هنر هستند.یکی از هنرهایی که در چند ساله گذشته بسیار پر طرفدار بوده ، قالبیافی است. اگر به دنبال خرید بهترین هدیه برای دختر 12 ساله هستید، دار قالیبافی و سایر لوازم مورد نیاز برای این هنر، یک انتخاب هوشمند می‌تواند باشد.

دفترچه خاطرات، هدیه‌ی رویایی برای دخترهای نوجوان

دخترها نسبت به پسرها، علاقه‌ی بیشتری به نوشتن و ثبت خاطرات دارند. پس یک دفتر خاطرات زیبا با قفلی کوچک می‌تواند بهترین هدیه برای دختر 10 ساله یا بزرگتر محسوب شود. مطمناً نوشتن خاطرات روزانه می‌تواند بعدها حسابی خاطره ساز باشد.

عینک آفتابی، هدیه‌ای دلنشین برای دختر

عینک آفتابی، هدیه‌ای دلنشین برای دخترهایی که علاقه‌مند به فشن هستند.

عینک آفتابی هم یک هدیه جذاب برای دختران نوجوانی که علاقه‌ی خاصی به مد و فشن دارند، به شمار می‌رود. اگر عینکی که به عنوان هدیه خریداری می‌کنند از برندهای معروف باشد که دیگر کادو تولد ویژه‌ای به حساب می‌آید.

محصولات آرایشی و بهداشتی، هدیه دوست داشتنی تولد

خرید لوازم آرایشی و بهداشتی هم بهترین هدیه برای دختر دوازده ساله  است. دخترها در این مرحله از زندگی، نسبت به ظاهر خود بسیار حساس هستند. جوش‌های دوران بلوغ می‌تواند به شدت آنها را عصبی و افسرده کند. برای درمان این جوش‌ها و یا شدیدتر نشدن آنها بهتر است که از لوازم آرایشی و بهداشتی استاندارد استفاده کنند. 

میکروسکوپ برای دخترهای دانشمند

هنگامی که صحبت از علم و دانش به میان می‌آید، دخترهای گل کلی حرف برای گفتن دارند. میکروسکوپ می‌تواند هدیه بسیار عالی برای دختران 9 تا 12 سال باشد، چرا که به بهتر شدن یادگیری درس علوم کمک شایانی می‌کند.

هدفون و ساعت هوشمند

 هدفون بلوتوث و ساعت هوشمند هم جزو هدایایی است که کودکان و نوجوانان خیلی دوست دارند. این روزها در عصر مدرن غرق شده‌ایم، پس چه بهتر که به عنوان هدیه از محصولات تخصصی مطابق با تکنولوژی روز استفاده کنیم.

سخن پایانی

هدیه خریدن کاری بسیار جذاب و دوست داشتنی است. مخصوصا اگر برای دخترهای گل 9 تا 12 سال باشد. همان طور که گفتیم، خرید برای چنین سنی کمی حساس‌تر است؛ اما ما سعی کردیم در این مقاله پیشنهاداتی به شما ارائه دهیم؛ تا خرید برایتان آسان‌تر شود.