نظرات کسانی که کاشت مو انجام داده اند

شهریور ۱۴۰۲ | زمان مطالعه : ۹ دقیقه
نظرات کسانی که کاشت مو انجام داده اند

عمل‌های زیبایی از جمله کاشت مو یکی از مواردی است که افراد همواره به‌دنبال نظرات دیگران درباره دکتر یا روش موردنظرشان هستند. البته که انتخاب یک مرکز معتبر، پزشک باتجربه و روش مناسب از مهم‌ترین شرایط برای رسیدن به نتیجه مطلوب در کاشت مو است. ازهمین‌رو در این مقاله قصد داریم به بررسی نظرات کسانی که کاشت مو انجام داده اند بپردازیم. چنانچه شما هم قصد متراکم کردن موهایتان از طریق کاشت مو را دارید، خواندن ادامه مطلب را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

نظر کسانی که کاشت مو انجام داده اند چیست؟

قبل از اینکه به بررسی نظرات کسانی که کاشت مو انجام داده اند بپردازیم، بهتر است ابتدا بدانید این عمل زیبایی چگونه و با چه روش‌هایی انجام می‌شود. به‌این‌ترتیب دید جامع‌تری از کاشت مو به دست خواهید آورد. کاشت مو به روش‌های مختلفی قابل‌انجام است که در ادامه به توضیح هرکدام خواهیم پرداخت. بااین‌حال فرایند کار در همه روش‌ها یکسان و شامل برداشت و آماده‌سازی فولیکول مو و پیوند آن به پوست سر است.

کلینیک صدف در پاسخ به سوال کاشت مو چگونه انجام میشود چنین می‌گوید: «با توجه به روش انتخاب شده کاشت مو گرافت ها به تعداد مورد نیاز از بانک مو برداشته می‌شوند. سپس موها آزمایش شده و بهترین فولیکول ها برای کاشت گلچین می‌شوند. این فولیکول‌ها در یک ظرف حاوی یک مایع قرار می‌گیرند تا برای کاشت آماده شوند زیرا زمان کاشت طولانی خواهد بود. در انتها موهای انتخاب شده در کادر مشخص شده که به صورت موضعی بی حس شده است کاشته می‌شود.»

نظرات درباره کاشت مو به روش FUT

کاشت مو به روش FUT نوعی عمل جراحی است که طی آن پزشک بعد از بی‌هوش کردن فرد، یک نوار از پوست سر در قسمت بانک مو را برمی‌دارد. سپس گرافت‌ها را از آن جدا کرده و بعد از آماده‌سازی در قسمت دریافت‌کننده سر پیوند می‌زند. از مهم‌ترین مزایای کاشت مو به روش سنتی یا FUT می‌توان به طبیعی بودن نتیجه، رشد طبیعی موها، بازدهی بیشتر نسبت به سایر روش‌ها و هزینه مقرون‌به‌صرفه اشاره کرد. درمقابل مهم‌ترین معایب کاشت مو به روش نواری عبارت‌اند از ایجاد زخم در بانک مو، احتمال عفونت سر و دوره نقاهت طولانی. در ادامه نظرات کسانی که کاشت مو به روش FUT انجام داده‌اند را با هم می‌خوانیم:

  • محمد تالشی: از انجام کاشت مو در کلینیک صدف با روش FUT راضی بودم. در حین عمل تقریبا هیچ دردی احساس نکردم و بعدش هم با نکات مراقبتی که دکتر بهم گفت خیلی راحت تونستم دوران نقاهت رو بگذرونم. حالا هم که 4 ماه تقریبا میگذره از تراکم موهام راضی‌ام.
  • علیرضا حق‌شناس: من موهام رو در کلینیک صدف با روش نواری کاشتم چون قسمت بزرگی از سرم کم‌مو بود و این روش بیشتر برام موثر بود. درد و ناراحتی خاصی حین عمل و بعدش احساس نکردم. با مصرف منظم داروها و رعایت نکات مراقبتی هم روزهای بعد از عملم رو گذروندم.

نظرات درباره کاشت مو به روش FIT

در روش FIT خبری از برش نواری پوست سر نبود و پزشک فولیکول‌های مو را به‌صورت تکی و جداگانه از پوست سر جدا کرده و در قسمت دریافت‌کننده سر پیوند می‌زند. در این روش نیازی به بی‌هوشی نیست و جای زخم و بخیه باقی نمی‌ماند. همچنین دوره نقاهت FIT بسیار کوتاه است و نتیجه عمل کاملا طبیعی خواهد بود. بااین‌حال زمان طولانی جراحی، احساس درد و تورم در ناحیه کاشت و احتمال عفونت در آینده از جمله معایب کاشت مو به روش FIT است.

  • سعید شافعی: برای من که فقط جلوی سرم نیاز به کاشت مو داشت، عملش خیلی طول نکشید. پرسنل خیلی با حوصله کارم رو انجام دادن و بعد از عمل هم کلی راهنماییم کردن و به همه سوالام کامل جواب دادن.
  • محسن مصطفوی: بعد از عمل فقط کمی حس گیجی و درد داشتم توی سرم که با یه استراحت کوتاه و مسکن کاملا برطرف شد. تا الان که 8 ماه میگذره هم از نتیجه خیلی راضی‌ام.

نظرات درباره کاشت مو به روش SUT

نظرات درباره کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش SUT یک عمل غیرجراحی است که با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و ظریف انجام می‌شود. پیوند فولیکول‌های مو در این روش حدود ۳ برابر بیشتر از روش‌های سنتی است. ازهمین‌رو در بسیاری از مواقع از روش SUT برای کاشت مو در کلینیک‌های ایران استفاده می‌شود. انجام سریع عمل نیز از مهم‌ترین مزایای کاشت مو با SUT است. چنانچه این عمل در یک کلینیک معتبر و توسط پزشک حاذق انجام شود، هیچ ضرری برای فرد نخواهد داشت.

  • نظری: بعد از کاشت مو رفتم خونه و راحت به کارام رسیدم. البته یه سری دستورالعمل از پزشک گرفتم که چیکار کنم و چیکار نکنم ولی خیلی سخت نبود و توی زندگی روزمره‌م تاثیر نذاشت. کاشت مو هم خیلی سریع انجام شد و بعد هیچ مشکلی از نظر درد یا خونریزی نداشتم.
  • علیرضا بهزادی: من کاشت مو رو کلینیک صدف انجام دادم. مشاوره قبل و بعد از کاشت مو و حوصله‌ای که دکترم برای پاسخگویی سوالاتم و انجام عمل داشت، واقعا توی آرامشم کمک کرد. از نتیجه هم به‌شدت راضی‌ام و کلینیک صدف رو پیشنهاد می‌کنم.

نظرات درباره ترمیم مو

ترمیم مو یک روش کلینیکال برای افرادی با موی سر کم است که بدون استفاده از بانک مو انجام می‌شود. درواقع کسانی که بانک موی مناسبی ندارند، با استفاده از روش ترمیم مو می‌توانند قسمت‌های طاس سر را بپوشانند. در این روش معمولا از یک شبکه شبیه‌سازی‌شده به پوست سر با الیاف نانو استفاده می‌شود که با کراتین‌های گیاهی روی سر قرار می‌گیرد. علاوه‌بر این، روش‌هایی مانند تزریق PRP نیز باعث رشد موهای سر در قسمت کم‌مو می‌شود. هرچند این روش زیباسازی برای افرادی بدون بانک مو مناسب است، اما معمولا نیاز به نگهداری دائمی دارد و درصورت استفاده از الیاف نانو، موها قابلیت رشد نخواهند داشت.

  • جهانبخش: ترمیم مو به شرطی جواب میده که از تارهای باکیفیت استفاده بشه. من ترمیم مو رو کلینیک صدف انجام دادم و بعد از دو سال و نیم تقریبا هنوز هیچ آسیبی به موهام وارد نشده. 
  • مرتضی طالب‌نژاد: من از درمان کچلیم دیگه ناامید شده بودم ولی با مراجعه به کلینیک صدف فهمیدم که حتی اگه بانک موی خوبی نداشته باشم هم میشه کاری برای زیبایی انجام داد. الان چند ماهه که ترمیم مو انجام دادم و بر خلاف چیزی که فکر میکردم مراقبت ازش واقعا کار سختی نیست. البته که مشورت‌های تیم پشتیبانی کلینیک صدف هم بی‌تاثیر نبود.

کلینیک صدف؛ انتخاب اول هر زیباجو برای کاشت و ترمیم مو

در این مقاله به بررسی نظرات کسانی که کاشت مو انجام داده اند پرداختیم و روش‌های مختلف کاشت و ترمیم مو را توضیح دادیم. کلینیک صدف با برخورداری از مجوز رسمی وزارت بهداشت تجربه ۱۰ ساله بهترین انتخاب برای زیباجویان است. تیم حرفه‌ای پزشکی و مشاوران کلینیک صدف شما را در رسیدن به نتیجه مطلوب یاری می‌کنند.