7 ست ادکلن و اسپری زنانه خوشبو با ماندگاری بالا و قیمت فوق العاده

دی ۱۴۰۲ | زمان مطالعه : ۹ دقیقه
7 ست ادکلن و اسپری زنانه خوشبو با ماندگاری بالا و قیمت فوق العاده

اکثر برندهای عطرسازی در دنیا امروزه به تولید ست ادکلن‌های زنانه و مردانه در جعبه و بسته بندی‌های شیک روی آورده‌اند. این ست‌ها نه تنها مناسب استفاده روزمره هستند بلکه برای هدیه دادن می‌توانند گزینه بسیار مناسبی باشند. در این مقاله 7 ست ادکلن و اسپری زنانه با روایحی بی‌نظیر و اقتصادی را به شما معرفی می‌کنیم تا یک ست جذاب و دوست داشتنی از عطر و اسپری در ویترین خود داشته باشید.

معیارهای انتخاب ست ادکلن و اسپری زنانه

یکی از ویژگی‌های بارز خانم‌ها خوشحالی فراتر از انتظار به‌هنگام دریافت هدیه‌های خاص مثل عطر و ادکلن است. به همین دلیل اگر بتوانید هدیه‌ای متناسب با سلیقه بانوان به آن‌ها کادو دهید، قلبشان را لبریز از عشق و محبت خواهید کرد. ولی نکته مهم اینجاست که برای اعطای هدیه به یک زن در نظر گرفتن روحیات و علایق او از نکات بسیار مهم می‌باشد. 

یکی از پیشنهادات فوق‌العاده برای خرید کادوی جذاب، ست ادکلن و اسپری زنانه می‌باشد. چراکه بر طبق تجربه بیشتر دختران عاشق این هدیه می‌شوند. برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را متناسب با روحیات کسی که قرار است این ست را به او هدیه بدهید داشته باشید، باید سلیقه بویایی او را بشناسید. هر چند جای نگرانی نیست زیرا ست هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، جزء عطر و اسپری های با رایحه ملایم و همه پسند هستند. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید:

ست ادکلن و اسپری بلو لیدی Blue Lady 

برند رصاصی یکی از کمپانی‌های عطرسازی پیشرو در تولید ست ادکلن و اسپری‌های زنانه در بسته‌بندی‌های لوکس است.  ادوپرفیوم بلو لیدی زنانه یکی از بهترین محصولات این برند است که در گروه بویایی پرطرفدار گلی چوبی مشکی قرار می‌گیرد. رایحه گرم و شیرین این عطر امکان استفاده از آن را به صورت شبانه‌روزی در فصل‌های تابستان و بهار فراهم می‌کند. طراحی بطری ادکلن نیز بسیار زنانه است و درپوش زیبای آن به شکل کلاه کج بر روی افشانه آن گذاشته می‌شود. 

نت ابتدایی این عطر ترکیبی از نت‌های برگ بنفشه، یلانگ یلانگ، گل سرخ و شکوفه پرتقال آفریقایی را به مشام می‌رساند. نت قلب از هلو، یاس، آلو برقانی و گل نرگس تشکیل می‌شود. و نت پایه این عطر با چوب صندل، وتیور، وانیل، عنبر و مشک به ثبات می‌رسد.

ادوپرفیوم زنانه اویدنس

ادوپرفیوم زنانه اویدنس  Evidenceفراگرنس ورد  

فراگرنس ورد یک شرکت عطرسازی اماراتی است که در زمینه تولید عطر و ادکلن‌های اقتصادی و باکیفیت فعالیت می‌کند. یکی از بهترین محصولات زنانه شرکت فراگرنس ورد ادکلن زنانه مدل اویدنس می‌باشد. این ست ادکلن و اسپری زنانه ادوپرفیومی دوست داشتنی با گروه بویایی گلی است که شخصیت زنانه را به خوبی نشان می‌دهد. یک عطر شیرین و خنک که در تمام فصول به ویژه بهار و تابستان می‌توانید از آن استفاده نمایید.

 بطری شیشه‌ای و شفاف این عطر حجم 80 میلی لیتر از مایع گلبهی رنگ آن را درون خود جای می‌دهد و درپوش صورتی رنگ آن هارمونی چشم نوازی را با بطری آن به نمایش می‌گذارد. اویدنس فراگرنس ورد یک انتخاب خاص و بی‌نظیر برای کادو دادن به خانم‌هایی است که دوستشان دارید.

ست ادکلن و اسپری زنانه اکسنت Accent

شرکت فراگرنس ورد، ادکلن اکسنت را که رایحه‌ای مشابه ادکلن سوسپیرو اکسنتو دارد را به همراه یک اسپری با همان رایحه تقدیم شما می‌کند. یک عطر بی‌نظیر با خانواده بویایی شرقی چوبی برای استایل بانوان خلق شده است. با توجه به رایحه خنک و شیرین ادکلن اکسنت زنانه، این عطر بیشتر در فصل‌های بهار و تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. نت‌های موجود در این عطر حال هوای شرقی آن را به خوبی نشان می‌دهد. این ادکلن در حجم 100 میل به همراه ست اسپری خود با قیمت بسیار ارزان عرضه می‌شود.

نت ابتدایی آن با میوه آناناس و گل سنبل شروع می‌شود. نت میانی این عطر از رایحه فلفل صورتی، گل یاس و زنبق تشکیل می‌شود. و در نهایت نت پایانی با ادویه وانیل، نعناع هندی، گیاه خس خس، کهربا و مشک به ماندگاری می‌رسد. ادوپرفیوم اکسنت فراگرنس ورد یک ست ادکلن و اسپری زنانه فوق‌العاده برای بانوان می‌باشد که نباید در خرید آن تردید کنید.

ادو پرفیوم اکلت لا ویولت

ادو پرفیوم اکلت لا ویولت Eclat La Violette

ست ادکلن و اسپری زنانه اکلت لاویولت فراگرنس ورد، رایحه‌ای بسیار شبیه به ادکلن اکلت از برند فرانسوی لانوین می‌باشد. محتویات به رنگ یاسی عطر اکلت لاویولت زنانه در بطری شیشه‌ای کریستالی چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. اگر به بطری آن دقت کنید، گردنبندی که یک نگین قلبی بنفش به آن متصل است را مشاهده خواهید کرد که این محصول را بشدت خاص و دوست داشتنی کرده است.

این ست همه پسند نیز هدیه‌ای شایسته برای تقدیر از بانوان می‌باشد که بیشتر در فصل تابستان و بهار مورد استفاده قرار می‌گیرد. نت‌های به کار رفته در این ادکلن تنها در یک دسته بندی قرار می‌گیرند. این نت‌ها شامل روایحی چون مشک، کهربا، سدر، برگ چای، گل صدتومانی، شکوفه هلو، یاس سبز، گلیسین، برگ نارنج و عثمانتوس هستند.

ست‌های ادکلن‌ و اسپری که تا به اینجا معرفی کردیم، همگی در یک بسته‌بندی مشترک عرضه می‌شوند. ولی ادکلن‌هایی که در ادامه معرفی میکنیم، به صورت تکی به فروش می رسند. و شما می‌توانید اسپری آن‌ها را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

ادکلن ساگا صورتی امپر Emper Saga Pink

ساگا صورتی امپر (ساگا پینک) یک ادکلن گلی میوه‌ای از برند اماراتی امپر می‌باشد. این عطر دوست‌داشتنی از ماندگاری و پخش بوی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. رایحه معتدل و شیرین این عطر امکان استفاده آن را در تمام فصول به ویژه بهار و پاییز برای شما فراهم می‌کند. نت ابتدایی آن از نت‌های میوه‌ای، پرتقال و جوانه انگور تشکیل می‌شود. بعد از مدتی نت قلب این عطر با روایح پودری، گل برف و رز پدیدار می‌شود. نت پایه و ماندگار عطر ساگا پینک امپر از وانیل، چوب صندل، نعناع هندی و مشک به وجود می‌آید.

ادکلن رمی زنانه (رمی طلایی) Remy for woman

ادکلن رمی طلایی یکی از بهترین عطرهای زنانه اورجینال از برند فرانسوی رمی مارکویس است. این ادوپرفیوم زنانه با گروه بویایی پرطرفدار گلی چوبی مشکی عرضه می‌شود. محتویات طلایی رنگ این عطر در یک بطری شیشه‌ای زیبا و شبیه به هرم جای گرفته است. 

رایحه معتدل و شیرین رمی مارکویس زنانه امکان استفاده از این ادکلن را در تمامی فصول سال برای شما فراهم می‌کند. نت ابتدایی این عطر از میوه هلو، شکوفه سیب و پیچک تشکیل می‌شود. نت قلب با رایحه‌های دلچسب هیبیسکوس، یاس، گل صد تومانی و رز پدیدار می‌گردد و نت پایانی این عطر نیز ترکیب روایح خوشبوی عنبر، مشک و چوب صندل را به مشام می‌رساند.

ادکلن نانسی صورتی (پینک) ساپیل

ادکلن نانسی صورتی (پینک) ساپیل Sapil Pink Nancy

برای هدیه دادن به بانویی زیبا و سخت پسند ادکلن نانسی صورتی ساپیل چه به صورت جداگانه و چه به همراه اسپری آن یک خرید جذاب و عالی می‌باشد. شما با تهیه اسپری این عطر با همان رایحه و بو، می‌توانید یک ست ادکلن و اسپری زنانه فوق‌العاده به عزیزان و دوستان خود کادو دهید. 

برند ساپیل این عطر را در سال 2004 میلادی با غلظت ادوپرفیوم عرضه کرد. این عطر معتدل و شیرین قابل استفاده در تمام فصول سال می‌باشد. نت اولیه ادکلن نانسی پینک از شکوفه‌های بهاری است، نت قلب آن را نت‌های تازه گل‌های طبیعی تشکیل می‌شود و در انتها نت پایانی با رایحه مشک به ثبات می‌رسد.