بهترین مدل‌های بلوز زنانه و دخترانه

مرداد ۱۴۰۱ | زمان مطالعه : ۹ دقیقه
بهترین مدل‌های بلوز زنانه و دخترانه

یکی از پرفروش‌ترین پوشاکی که در بازار به فروش می‌رسند، بلوزهای زنانه و دخترانه هستند. انواع مدل بلوز زنانه در بازار موجود است که این تنوع ممکن است انتخاب کردن را برای شما سخت کند. در این مقاله ما قصد داریم که بهترین مدل‌های بلوز زنانه و دخترانه را به شما معرفی کنیم که انتخاب بهتری داشته باشید.

چرا انتخاب یک مدل بلوز زنانه مناسب اهمیت دارد؟

یکی از مهم‌ترین عناصری که شما را شیک جلوه می‌دهد، انتخاب یک بلوز مناسب است. در این انتخاب باید حساسیت‌های ظریفی را به خرج دهید و عوامل زیادی را در نظر بگیرید. 

شاید مدلی از یک بلوز به شخصی بیاید، اما برای شما مناسب نباشد. پس بهتر است که همیشه سلیقه شخصی خود را در نظر بگیرید، نه چیزی را که دیگران بر تن می‌کنند. 

در این قسمت از مقاله ما انواع مدل بلوز زنانه را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید از آن‌ها الهام بگیرید. برای این که انتخاب خوبی در این زمینه داشته باشیم، باید استایل‌های متفاوت در زمینه طراحی شومیز و بلوز را بشناسیم.

استایل کلاسیک با یک بلوز زیبا

یکی از استایل‌هایی که بسیار مورد توجه خانم‌ها است و هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد، استایل کلاسیک است. چراکه محدود به دوره زمانی خاصی نیست و همیشه زیبایی خاص خود را دارد. بلوزهای این استایل معمولا کیفیت بالایی دارند و به همین دلیل پول بیشتری نیز باید برای آن‌ها پرداخت کنید. 

پارچه‌های آن‌ها معمولا از جنس مخمل، گیپور، ابریشم، ساتن و سیلک ساخته می‌شوند. دوخت مدل‌های کلاسیک بسیار منحصر به فرد است و معمولا در کنار آن‌ها از اکسسوری‌های کلاسیک نیز استفاده می‌شود. 

رنگ‌های تعیین‌کننده در این سبک از لباس رنگ‌های خنثی و نود مانند بژ، خاکستری، کرم و سفید هستند. سرمه‌ای و مشکی نیز کاربرد زیادی در بلوزهای کلاسیک دارند. 

بهتر است که این بلوزها را با شلوار پارچه‌ای گشاد یا راسته‌، دامن‌های تا سر زانو بپوشید که جلوه زیباتری پیدا کنند. می‌توانید شلوارهای فاق بلند را نیز با آن‌ها بپوشید. گزینه دیگر استفاده از کت بلیزر روی این بلوزها است. 

ظرافت و زیبایی در استایل پاریسی

ظرافت و زیبایی در استایل پاریسی

یکی دیگر از استایل‌های بسیار محبوب در انتخاب مدل بلوز زنانه استایل پاریسی است که بلوزهای زیادی نیز مطابق آن طراحی می‌شوند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این استایل استفاده از عناصر متفاوت در کنار یکدیگر با شرط برقراری تعادل است. این استایل معمولا به شکل کژوال مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

دیگر ویژگی آن ساده و خلوت بودن است. پس به فکر استفاده از آیتم‌های شلوغ همراه بلوز با استایل پاریسی نباشید. اگر از کسانی هستید که به این سبک از طراحی بلوز علاقه دارید، خوشبختانه نیازی ندارید برای تهیه آن‌ها از برندهای معروف خرید کنید یا از جدیدترین قوانین مد پیروی کنید. 

می‌توانید بلوزهای سبک پاریسی را با استفاده از دستمال گردن همراه کنید و روی آن‌ها کت بپوشید. یقه چنین بلوزهایی معمولا به سبک کراواتی و گره‌ای طراحی می‌شوند. 

ایده بسیار خوبی است که بلوزهای این سبک به عنوان یک بلوز دخترانه به همراه دامن‌های چپ و راستی ست کنید و کفش کتان بپوشید. استایل‌های مونوکروم با این بلوزها بسیار زیبا جلوه می‌کنند.

بلوز به سبک بوهمین

بلوز به سبک بوهمین

استایل بوهمین نوعی استایل فرانسوی به شمار می‌آید که سا‌ل‌ها تا به امروز بین مردم محبوبیت زیادی داشته است و بلوزهایی با طراحی‌های متنوع در این استایل دوخته می‌شوند. جنس چنین بلوزهایی معمولا از پارچه با الیاف طبیعی، مخمل و افتان هستند. 

ویژگی بلوزهایی که در این استایل طراحی می‌شوند، تنوع‌پذیر بودن آن‌ها است. به علاوه از استایل‌های رسمی به شمار نمی‌آورد. ویژگی‌های بارز این بلوزها یقه‌های دراپه و آستین پفی به همراه دامن‌های چین‌دار با طرح‌های گل‌دار است. این بلوزها را می توانید با تنوع و قیمت خیلی خوبی در فروشگاه آنلاین مدیسه پیدا کنید. این فروشگاه به تازگی در جشنواره برند محبوب از طرف مصرف کنندگان توانسته است عنوان برند محبوب در بین فروشگاه های آنلاین پوشاک را کسب کند. 

بلوزهای مینیمال و زیبا

در دهه ۶۰ استایل مینیمال دنیای مد را احاطه کرد. امروزه نیز بلوزهای زیادی در این سبک طراحی می‌شوند. طراحان در طراحی‌های خود عناصری مانند کاربرد و کیفیت را در نظر می‌گیرند. در طراحی این سبک هیچ برش‌ خاص و جزئیاتی وجود ندارد. اما طراحان باید به کیفیت دوخت و پارچه اهمیت زیادی بدهند.

پترن در این مدل بلوز زنانه به سبک مینیمال باید ظریف باشد. برای مثل خطوط افقی یا عمودی از این نوع پترن به شمار می‌آیند. پالت رنگی غالب در این سبک سفید و مشکی است. رنگ‌های نود نیز در بلوزهای سبک مینیمال زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بلوهایی که به سبک مینیمال طراحی می‌شوند، بسیار ساده هستند و با یک عینک آفتابی مناسب خیلی شیک می شود. اگر تمایل دارید که با آن‌ها از اکسسوری استفاده کنید، باید آن‌ها نیز از سادگی مینیمالیسم برخوردار باشند. یکی از رایج‌ترین لباس‌هایی که در این سبک می‌پوشند، یک بلوز با یقه بسته همراه با دامن بلند فون، شلوار جین مام فیت یا پارچه‌ای پاکتی است. 

ایده دیگر در استایل مینیمال انتخاب یک مدل فری سایز است که دکمه‌های آن باز باشند و از زیر آن یک تی‌شرت ساده دیده شود. همراه با این استایل می‌توانید از یک جین مشکی یا آبی استفاده کنید. گزینه دیگر شما این است که می‌توانید مچ آستین‌های بلوز مینیمال خود را تا کنید و همراه آن یک وست و دامن سمبادی بپوشید.

شیک بودن و راحتی در استایل کژوال 

راحتی نقش پررنگی در بلوزهایی که در استایل کژوال طراحی می‌شوند، ایفا می‌کند. می‌توانید به شکل روزمره از این استایل استفاده کنید. یکی از شیک‌ترین انتخاب‌هایی که می‌توانید در این سبک داشته باشید، پوشیدن یک بلوز از جنس پنبه با خاصیت کشسانی است که با شلوار جین ست کنید.

شیک بودن و راحتی در استایل کژوال

ظاهر مدل‌ بلوز زنانه که در این سبک طراحی می‌شود، دارای پترن‌های چهارخونه، گل‌دار، راه‌راه و خال‌خالی هستند. بلوزهای یقه‌رومی در این سبک بسیار زیبا است. در مدل‌های دیگری از استایل کژوال بلوز‌های آستین کوتاه یا آستین افتاده برای بلوز طراحی می‌شود. بلوزهای سبک کژوال را می‌توانید با شلوار جین بگی ست کنید. 

بسیاری تمایل دارند که بلوز و شومیز سبک کژوال را گره بزنند و دامن پلیسه‌دار بپوشند. برای این گره دکمه‌های پایین را باز بگذارید و دو طرف را به هم گره بزنید.

کلام آخر

در بازار تعداد زیادی از انواع مدل‌های بلوز زنانه و بلوز دخترانه را می‌توانید بیابید، اما این که کدام یک برای شما مناسب خواهد بود، شاید برای بسیاری انتخاب راحتی نباشد. بنابراین شما می‌توانید به سایت فروشگاه اینترنتی مدیسه بروید و انواع و اقسام مدل‌های شیک و فراوان از بلوزهای زنانه را که با قیمت بسیار مناسبی ارائه می‌شوند، بدون فوت وقت در آنجا پیدا کنید.

برای اینکه این انتخاب را برای شما راحت‌تر کنیم، انواع مدل‌ بلوز زنانه در سبک‌های متنوع را به شما معرفی کردیم که می‌توانید آن‌ها را در خرید‌های خود در نظر داشته باشید و آن‌ها را با انواع عینک آفتابی بپوشید.