پودر صابون ضد حساسیت

اردیبهشت ۱۴۰۲ | زمان مطالعه : ۹ دقیقه
پودر صابون ضد حساسیت

شستشوی درست و اصولی لباس کودکان از نظر بهداشتی و به منظور حفظ سلامت آن‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. مواد شوینده‌ای که برای تمیز کردن البسه خردسالان مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید طوری باشد که در کنار تمیز کردن پارچه لباس به بافت آن نیز آسیبی نرساند. علاوه‌برآن پس از آبکشی هیچ آثاری از مواد شوینده بر روی پارچه باقی نماند، چون این موضوع می‌تواند به پوست حساس کودک صدمه بزند.

پودر صابون ضد حساسیت پینو یکی از محصولات بهداشتی و مراقبتی است که تمام این خصوصیات را دارد. پس از استفاده از این شوینده دیگر هیچ نیازی به مواد نرم کننده نخواهید داشت، چون خود پودر صابون حاوی ترکیباتی است که می‌تواند پارچه لباس را نرم و لطیف کند.

پودر صابون ضد حساسیت چیست؟

پودر صابون ضد حساسیت شوینده‌ای است که بر پایه مواد طبیعی و ارگانیک ساخته شده و هیچ نوع ترکیبات آلرژی‌زا در فرمولاسیون آن وجود ندارد. این محصول مناسب‌ترین گزینه برای شستشوی لباس کودکان و پارچه‌های ظریف به شمار می‌رود. زیرا قدرت تمیز کنندگی آن به طور متوسط دو برابر پودرهای معمولی است.

نکته جالب در مورد پودر صابون لباسشویی این است که بر اثر شستشوی مکرر الیاف لباس کودکان را زبر و خشن نمی‌کند. بنابراین مصرف‌کننده دیگر نیاز به خریداری مواد نرم کننده نخواهد داشت. همچنین وجود اسانس Hypoallergenic در این محصولات شادابی پوست لطیف نوزادان و کودکان را تضمین می‌کند و مانع از ایجاد خارش، قرمزی و التهاب در پوست آن‌ها می‌شود.

یکی از برندهای پرطرفدار امروزی که موفق شده پودر صابون ضد حساسیت را در سطح کیفی بالا روانه بازار مصرف کند، پینو بیبی است. اسانس‌های بکار رفته در پودر صابون پینو هایپوآلرژنیک هستند، یعنی به علت ملایم بودن باعث ایجاد آلرژی در پوست لطیف نوزادان و کودکان نمی‌شوند. پس از شستشوی لباس فرزند خود با این محصولات متوجه خواهید شد که رایحه‌ای ملایم و دلپذیر از آن به مشام می‌رسد و بوی نامطبوع لباس نیز کاملا از بین رفته است.

ترکیبات پودر صابون

تمام نوزادان با پوستی نازک و حساس به دنیا می‌آیند که به سرعت نسبت به عوامل محیطی مخصوصاً مواد شوینده واکنش نشان می‌دهند. این واکنش‌های آلرژیک ممکن است که همراه با نشانه‌هایی مانند قرمزی، خارش یا التهاب باشند. از این‌رو موادی که برای شستشوی بدن و البسه خردسالان استفاده می‌شود باید دارای ترکیبات خاصی باشند.

در فرمولاسیون پودر صابون لباسشویی انواع روغن‌های گیاهی مختلف به کار می‌رود که این مواد باعث از بین رفتن چربی‌های تجمع یافته بر روی سطح پوست می‌شوند. علاوه‌برآن به خاطر وجود اسیدهای چرب در حفظ سلامت پوست نقش موثری ایفا می‌کنند.  

یکی دیگر از ترکیباتی که در پودر صابون مورد استفاده قرار می‌گیرد، مواد سلولزی به منظور ایجاد کف هستند. لازم به ذکر است که در این رشته‌های صابونی یک‌سری رنگدانه‌های هایب نیز به چشم می‌خورد که برای پوست کودکان حساسیتی به همراه ندارند.

پودر صابون ضد حساسیت

موارد استفاده از پودر صابون ضد حساسیت

پودر صابون ضد حساسیت کاربردهای مختلفی دارد که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌شود:

  • کاربرد اصلی پودر صابون ضد حساسیت برای شستشوی لباس‌های کودکان است.
  • می‌توانید از این محصول برای تمیز کردن لباس‌های چرک مرده یا البسه روشنی که دارای لکه‌های سرسخت هستند، استفاده نمایید.
  • به دلیل این‌که پودر صابون لباسشویی مانع آسیب رسیدن به الیاف پارچه می‌شود و از چروک شدن آن جلوگیری می‌کند، برای شستشوی پرده‌های ظریف و پتو مورد استفاده قرار می‌گیرد. 
  • شستشوی بدن و دست‌ها با پودر صابون باعث از بین رفتن کلیه آلودگی‌ها می‌شود.

انواع پودر صابون 

پودر صابون در دو نوع پودرهای دستی و پودر صابون مخصوص ماشین لباسشویی عرضه می‌شوند. روش مصرف پودرهای دستی به این صورت است که باید مقداری از شوینده را در آب گرم مخلوط کنید، سپس لباس‌های مورد نظر را در آن قرار دهید و بشویید. دقت داشته باشید که مدت زمان شستشوی لباس‌های ظریف در مقایسه با البسه پلاستیکی کمتر باشد.

پودر صابون مخصوص ماشین لباسشویی نوع دیگری است که به دلیل کاربرد آسان‌تر با استقبال بی‌نظیر مصرف‌کنندگان مواجه شده است. برای ۵ کیلوگرم لباس کودک حدود ۵۰ گرم پودر صابون ضد حساسیت کفایت می‌کند. 

هنگام شستشو با پودر صابون لباسشویی باید به این نکته توجه داشته باشید که این مواد نسبت به پودرهای معمولی با سرعت پایین‌تری در آب حل می‌شوند. بنابراین احتمال این‌که مقداری از آن در ماشین لباسشویی باقی بماند و به دستگاه صدمه بزند، وجود دارد. با توجه به افزایش قیمت ماشین لباسشویی در صورت عدم توجه به این مسئله ممکن است که متحمل هزینه گزاف برای خرید دستگاه جدید شوید. 

به همین دلیل توصیه می‌شود که پودر صابون ضد حساسیت را از مراکز معتبر تهیه کنید تا بتوانید از بابت کیفیت محصولات آن‌ها اطمینان حاصل نمایید. پینو بیبی یکی از مجموعه‌های معتبری است که در این زمینه فعالیت دارد و باکیفیت‌ترین پودر صابون را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

خرید پودر صابون ضد حساسیت

نکات مهم هنگام خرید پودر صابون

از جمله نکاتی که هنگام خرید پودر صابون لباسشویی باید مدنظر قرار دهید، عبارتند از:

  • کیفیت پودر صابون مناسب باشد و مواد اولیه مرغوب برای تهیه آن مورد استفاده قرار گیرد. در غیر این‌صورت ممکن است که مقادیری پودر در داخل ماشین لباسشویی بماند و دستگاه را خراب کند.
  • پودر صابون خوب شوینده‌ای است که علاوه‌بر کیفیت مطلوب، دارای قیمت مناسبی نیز باشد.
  • از آنجا که خردسالان لباس خود را خیلی زود کثیف می‌کنند، لازم است که پوشاک آن‌ها پیوسته شسته شود. یک پودر صابون باکیفیت باید کمترین آسیب را به بافت پارچه وارد نماید تا والدین را از خرید لباس جدید بی‌نیاز کند.
  • محصولی را برگزینید که کمترین میزان ضرر را برای محیط زیست به همراه داشته باشد.

همه چیز درباره پودر صابون ضد حساسیت پینو 

پودر صابون ضد حساسیت پینو شوینده‌ای منحصربه‌فرد است که در کنار قابلیت لکه‌بری عالی لطافت و نرمی لباس کودکان را نیز حفظ می‌کند. پس از شستشو با این محصول هیچ‌گونه آثاری از مواد شوینده بر روی سطح پارچه به چشم نمی‌خورد، بنابراین مانع بروز حساسیت در خردسالان می‌شود. این محصول هایپوآلرژنیک است؛ یعنی به دلیل عدم وجود رنگ و مواد مضر جزء شوینده‌های ضد حساسیت به شمار می‌رود.

یکی از خصوصیات جالب پودر صابون لباسشویی پینو بیبی این است که به دلیل وجود پلیمرهای پایدار کننده رنگ هیچ تغییری در رنگ البسه به وجود نمی‌آید. پس کیفیت لباس‌ها در اثر شستشوی مکرر حفظ شده و مجبور نیستید که پس از چند بار شستشو به فکر تهیه پوشاک جدید برای فرزند خود باشید.

 پودر صابون ضد حساسیت پینو در دو نوع پودر صابون مخصوص ماشین لباسشویی و پودر ویژه شستشو با دست ارائه می‌شود. این شوینده‌ها را می‌‌توانید با قیمت مناسب و در بسته بندی‌هایی با حجم ۴۰۰ و ۸۰۰ گرم از مراکز خرید و فروشگاه‌های آنلاین تهیه کنید.

چرا خرید پودر صابون ضد حساسیت پینو بیبی توصیه می‌شود؟

  • دارا بودن رایحه ملایم و هایپوآلرژنیک از محاسن این شوینده است.
  • پودر صابون لباسشویی پینو به دلیل تهیه شدن از مواد طبیعی هیچ نوع آلرژی و حساسیتی را در کودکان ایجاد نمی‌کند.
  • عدم وجود مواد نگهدارنده مصنوعی و رنگ بر کیفیت این محصول افزوده است.
  • پودر صابون پینو قابلیت لکه‌بری مطلوبی دارد.
  • این شوینده ضد حساسیت فاقد رنگ،SLS  و سیلیکون است.

برای خرید انواع پودر صابون پینو و اطلاع دقیق از قیمت محصول از طریق این لینک اقدام نمایید. پس از ورود به وب‌سایت به سهولت و تنها با چند کلیک می‌توانید شوینده را به سبد خرید خود بیفزایید و سفارش خود را ثبت کنید.