۵ پاسخ

وای منم مزه دهنم هم ش بده خیلی آزار دهنده ست

منم
دهنم تلخ بد مزه ست
غذا که میخورم بعدش انگار هیچی نخوردم دهنم بی مزه ست

باید صبوری کنی خواهر

عزیزم من تو ۷ ماهم هنوز خوب نشده
دکتر گفت به خاطر ترشحات زیاد جفت هست فکر نکنم خوب شه

نینی تون پسره؟

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری