۶ پاسخ

من ی چند روز قرص معده میخوردم خوب بودم گفتم دوروز نخورم ببینم تموم شده حالت تهوع و اسید معده دیدم نه همونجورم دارم میمیرم امشب از تهوع و سردرد فردا دوباره شروع میکنم قرص خوردن

واسه من هنوز هست

عزیزم از معده هست انشالله که زودتر رفع بشع

من تا 16هفتگی داشتم عزیزم

به دکتر بهت بگم قرص معده بده معده ترش میکنه برای اون

منم همینجوری بودم تا۱۵هفتگی

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آنِلی🦋🍭🩷 مامان آنِلی🦋🍭🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاه پسرم💙 مامان شاه پسرم💙 ۴ ماهگی
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری