حالت تهوع چراا تموم نمیشه اخه 🥴🥹😢

۶ پاسخ

تا آخر چهار ماه معمولا هست بعداش راحت میشی

اره خیلی سخته حال تهوع منم خیلی قرص دمتروین استفاده میکنم زلری که نداره

من تا الانش نداشتم خیلی دوس داشتم ببینم اینایی ک میگن چیزی نمیتونیم بخوریم و .. چ جوریه

یهویی قطع میشه صبر کن چیزی نمونده

من تا شش ماه داشتم
قلوه گوسفند نمک بزن کباب کن بخور

هفته های آخری تحمل کن

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک هفته شانزدهم بارداری
مامان 🧿آرسام🧿 مامان 🧿آرسام🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 هفته پانزدهم بارداری
مامان روشا😍 مامان روشا😍 ۱ ماهگی
مامان دیار مامان دیار روزهای ابتدایی تولد
مامان سام و یاس مامان سام و یاس هفته سی‌وسوم بارداری