سلام خوبین اخه چرااین حالت تهوع تموم نمیشه 😭😭😭😭

۱۱ پاسخ

من هنوزم دارم

من قرص میخورم خداروشکرت خال تهوع هام دیگه خوب شده

منک متنفرم چون ی هفتس دارم

مال من تازه شروع ماجراست 🥴😶

حالا کجاشو دیدی 🤣🥲

من هنوزم دارم شدید و با سرم میمونم 🫤🥺تا ماه چهارم همین🚶

هنوز اولاشید من تاحال نمیتونم غذا بخورم

تا۱۸هفته هست نهایتش

من هنوزم درگیرم 🥺 هیچی هم اثر نداره شکمم آزرده شده از بس اوغ زدم😫

مگا نمیگن ۱۲هفته تمومه وای😓😓😓

سلام سوال منم هست 😭😭

سوال های مرتبط

مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 هفته شانزدهم بارداری
مامان آنِلی🦋🍭🩷 مامان آنِلی🦋🍭🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان روشا😍 مامان روشا😍 ۱ ماهگی
مامان دیار مامان دیار روزهای ابتدایی تولد
مامان تمشک مامان تمشک هفته شانزدهم بارداری
مامان dayan👶🫀 مامان dayan👶🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری