چرا حالت تهوع های من تموم نمیشه دیگه🥴

۷ پاسخ

منم هنوز گاهی دارم از ۱۱ هفته بهتر شد ولی قطع نشده متاسفانه
من متوکلوپرامید میخورم یکم بهتر میشم

من همچنان دارم🥴🥴🥴

من همچنان حالت تهوع و استفراغ دارم چهارده هفته هستم
نابودم دیگه نمیتونم حتی آب دهنم رو قورت بدمم🥲

تا هفته شونزده کنارته🫡

حالا ادامه داره😁چقدر انتظار داری زود تموم شه
برای من ۱۸ هفته تموم شد

هنوز زوده من الانم باز دارم تموم نشده خدا می‌دونه کی میخواد تموم شه

هنوز اولشه من الآنم دارم البته بدن با بدن فرق داره

خانوما کسی هست میلی گلد نداشته باشه؟ لینکم بدم بهش هر ثبت نام ۱۷۰ تومن

سوال های مرتبط

مامان روشا😍 مامان روشا😍 ۱ ماهگی
مامان آنِلی🦋🍭🩷 مامان آنِلی🦋🍭🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دیار مامان دیار روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 هفته پانزدهم بارداری
مامان 🧿آرسام🧿 مامان 🧿آرسام🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان الارز و الارا مامان الارز و الارا روزهای ابتدایی تولد