چرا این حالت تهوع تموم نمیشه خسته شدم 😥😥😥

۱۲ پاسخ

بله خیلی

گلم عسل با آب لیمو بخور شبیه شربت درستش کن وبخور

من دوسه هفته داشتم فقط

من هر چی ب اخرش نزدیک میشد بدتر میشد بعد یهو قطع شد

طبیعیه من خیلی کم حالت تهو دارم من پریودیای وحشتناک داشتم درد و حالت تهو بارداریم انگار راحتتره

من الانم دارم 😂

من هنوزم دارم😂

انقدر بارداری حساسه شوهرم منو یک گاز کرفت لوپمو به حدی اعصبانی شدم درحد مرگ بقدری اعصبانی بودم که 5صبح بالا اوردم تا دیروز

دیگ آخرشه

برای من که تاالان هستش

۱۵ یا۱۶هفته کمتر یا تموم میشه

هنوز ادامه داره

سوال های مرتبط

مامان سام و یاس مامان سام و یاس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهتا مامان مهتا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان روشا😍 مامان روشا😍 ۱ ماهگی
مامان تمشک مامان تمشک هفته شانزدهم بارداری