وااای به من گفتن ۳ ماه تموم بشه خوب میشی فردا میشم ۱۵ هفته نگید که قراره همینجوری بمونه واااای خسته شدم
چرا از بارداری فقط تهوعش به ما رسید
من به خونه خودمون ویار دارم جای دیگه میرم انقد حالم خوبه ، خونه خودمون به سینک و گاز و یخچال و محتویاتش ویار دارم حالم بد میشه 😓😓
منم دکتر ب۶ داد ی کپسول زنجبیلی گیاهی از دیروز یکم بهترم
وای منم
فقط قرص دیمن هیدرینات روم اثر داشته
آره سخته خیلی 🥹🥹
و منی کهنووووز تهوعم تموم نشده🤦🏻♀️😥
دقیقا مثل من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.