خدایا خسته شدم از حالت تهوع چرا تموم‌ نمیشه

۷ پاسخ

وااای به من گفتن ۳ ماه تموم بشه خوب میشی فردا میشم ۱۵ هفته نگید که قراره همینجوری بمونه واااای خسته شدم
چرا از بارداری فقط تهوعش به ما رسید

من به خونه خودمون ویار دارم جای دیگه میرم انقد حالم خوبه ، خونه خودمون به سینک و گاز و یخچال و محتویاتش ویار دارم حالم بد میشه 😓😓

منم دکتر ب۶ داد ی کپسول زنجبیلی گیاهی از دیروز یکم بهترم

وای منم
فقط قرص دیمن هیدرینات روم اثر داشته

آره سخته خیلی 🥹🥹

و منی ک‌هنووووز تهوعم تموم نشده🫩🤦🏻‍♀️😥

دقیقا مثل من

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان روشا😍 مامان روشا😍 ۱ ماهگی
مامان مهتا مامان مهتا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم هفته بیست‌ونهم بارداری