خدایا چرا این تهوع و بالا اوردنم تموم نمیشه
🤮😭🤮😭🤮😭

۱۲ پاسخ

من هنوز دارم

من تو هفته های شما کم شد دیگه الان از بین رفت

قرص نمی‌خوری ؟؟

اگه یه روز تهوع نداشته باشی بعد استرس میگیری😁

وای همدردیم خیلی بده 🤢

منم هنوز دارمش🫤😕
روزی حداقل ۳بارو باید بالا بیارم 😵‍💫🫠

دو سه هفته دیگه هم‌تحمل کن تموم میشه

عزیزم تا ۱۸هفته همینی

واقعا بده منم کلاف شدم 2هفته شروع شده بیچاره شدم

شاید پسر داری

سه ماهت باید تموم بشع تا ولت کنه

تموم نشده؟🥲
وای من تا دوروز پیش تا حد مرگ بالا میاوردم ولی دوروزه اوکیم اگه بازم شروع نکنه

سوال های مرتبط

مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان ادونچریست مامان ادونچریست هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد