من هنوز دارم
من تو هفته های شما کم شد دیگه الان از بین رفت
قرص نمیخوری ؟؟
اگه یه روز تهوع نداشته باشی بعد استرس میگیری😁
وای همدردیم خیلی بده 🤢
منم هنوز دارمش🫤😕
روزی حداقل ۳بارو باید بالا بیارم 😵💫🫠
دو سه هفته دیگه همتحمل کن تموم میشه
عزیزم تا ۱۸هفته همینی
واقعا بده منم کلاف شدم 2هفته شروع شده بیچاره شدم
شاید پسر داری
سه ماهت باید تموم بشع تا ولت کنه
تموم نشده؟🥲
وای من تا دوروز پیش تا حد مرگ بالا میاوردم ولی دوروزه اوکیم اگه بازم شروع نکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.