۱۱ پاسخ

منم همچنان بالا میارم اما دمیترون زنده ام

من هنوزم دارم.به نظرم ادامه دار هست تهوع

منم دارم ولی بالا نمیارم
فقط دیگه مثل قبل اشتها ندارم😮‍💨

منم هنوز🚷🧸

تا ماه پنجم تمام نمیشه قرص دیمترون بخور

منم دارممممم هنوز🥲😫

سربچه اولم تانه ماه داشتم

منم دارم ولی در حدی ک بیارم بالا نیست فقط اشتها ندارم

خواهرم تا ماها های اخرش داشت

منم دیروز کلی بالااوردم با اینکه قرص هم میخورم اما اصلا انگار ن انگار

منمممممم همچنان بالا میارم🥲

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان هلن مامان هلن هفته چهلم بارداری