منم همچنان بالا میارم اما دمیترون زنده ام
من هنوزم دارم.به نظرم ادامه دار هست تهوع
منم دارم ولی بالا نمیارم
فقط دیگه مثل قبل اشتها ندارم😮💨
منم هنوز🚷🧸
تا ماه پنجم تمام نمیشه قرص دیمترون بخور
منم دارممممم هنوز🥲😫
سربچه اولم تانه ماه داشتم
منم دارم ولی در حدی ک بیارم بالا نیست فقط اشتها ندارم
خواهرم تا ماها های اخرش داشت
منم دیروز کلی بالااوردم با اینکه قرص هم میخورم اما اصلا انگار ن انگار
منمممممم همچنان بالا میارم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.