خانما ۱۳ هفته بیاید از حالتون بگیید 🤮🤮

۵ پاسخ

مگه علام دختر وپسر فرق دلرد

من تا آخر ۱۴ طول کشید ویار عصرگاهی داشتم ...خوب شدم بعد ۱۴ هفته

من خداروشکر وارد ۱۳که شدم ویارم خیلی کم شده
خیلی حالم بهتر شده،فقط بی‌حالم

سردرد که میزنه ب چشمام، دل درد، کمی کمردرد، خستگی و بی حالی، اشتها کم☹️

سلام به شدت بد و ناپایدار.
تهوع صبحگاهی شامگاهی، سردرد چند روزه. سردی که اصلا نباید بخورم

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ❤مهراد و مهرسا مامان ❤مهراد و مهرسا ۲ سالگی