این تهوع صبح کی تموم‌میشه پس؟؟کشت منو😩🤮
بارداری

۴ پاسخ

بچت دختره؟😇

وای دقیقا منم هنووز دارم 😩

فک کنم ۱۶ هفته به بعد بهتر میشه

مال شما تهوع صبحه؟مال من تهوع ۲۴ساعته است،به همه چی هم ویار دارم،به شوهرم،به خونمون،به اشپزی،به بوی یخچال،به بوی ماشینمون،به بوی هوا،حتی بوی اگزوز که ماشین میارن تو پارکینگ
هنوزم قطع نشده،کم هم نشده

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۵ ماهگی
مامان آلما مامان آلما ۶ ماهگی
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شکوفه گیلاس مامان شکوفه گیلاس هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم هفته بیست‌ونهم بارداری