بچت دختره؟😇
وای دقیقا منم هنووز دارم 😩
فک کنم ۱۶ هفته به بعد بهتر میشه
مال شما تهوع صبحه؟مال من تهوع ۲۴ساعته است،به همه چی هم ویار دارم،به شوهرم،به خونمون،به اشپزی،به بوی یخچال،به بوی ماشینمون،به بوی هوا،حتی بوی اگزوز که ماشین میارن تو پارکینگ
هنوزم قطع نشده،کم هم نشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.