کی تهوع و بالا اوردنم تموم میشه
خسته شدم خدایا🤮😭😭😭😭

۱۶ پاسخ

من سر تهوع زندگیم سیاه شده بود واقعا دوستداشتم خودکشی کنم راحت شم . . هیچی نمیتونستم بخورم حتی آب ‌.‌در روز ده بار بالا میاوردم . یه بار بیهوش شدم آمبولانس اومد منو برد بیمارستان فشارم ۷ بود . بستری شدم . ب اون روزا فک میکنم تنم میلرزه میگم چقد سگ جون بودم دووم آوردم ‌. اومدم یکم بهتر شم نمیدونم کردنا یا انفولانزا گرفتم الان ۳ هفته ست درگیرم

اخ اخ منم😭😭😭

تا آخر ۱۶ هفته

من خداروشکرررالان یکم بهترشدم توهفته ۱۴

شایدتا۱۵هفته باشه

منم فک میکردم فقط سه ماه اول ولی هنوز تهوع دارم بالا میارم💔

خیلی بده هیچیم نمیتونم بخورم😫

وای خدا صبرت بده زودی تموم بشه حالت تهوع خیلیی بدهه متنفرمممم🥲

داغون شدم داغون

من تا سونو انتی ۱۲ هفتع ۸۰ درصدش خوب شد

هركى هر سوالى داره ميتونه عضو گروه تلگرامم بشه اونجا مخصوص خانماي باردار وحتى اونايي كه قصد باردارى دارن
این گروه صرفا برای اینکه از تجربیات هم استفاده کنیم 💖

پيام بزاريدپی وی تلگرامم عضوتون كنم تو گروه 👇🏻Samirapixiie@

ازاین ب بعد باید کم شه...برامن ازهفته۱۱کم شد

منکه همچنان دارم بالا میارم و گریه می‌کنم
خسته شدم دیگه

انشالله تا چهارده هفته تموم بشه. من ک خیلی داغون بودم تا چارده هفته تموم شد

دیگه یواش یواش بری 14هفته تموم میشه البته بازم بستگی به بدنت داره

بدن به بدن فرق داره بعضیا تا ۱۳ هفته دیگه تموم میشه .

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا 🤰🏻 مامان هدیه ی خدا 🤰🏻 هفته پانزدهم بارداری
مامان مهتا مامان مهتا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان حلما خانمم🩷💞 مامان حلما خانمم🩷💞 ۱ ماهگی
مامان رزا مامان رزا هفته بیست‌وپنجم بارداری