من دیکه از روزی سه بار بالا آوردن رسیدم به صبحا فقط
نمیدونم بخدا منم مثل خودتم دارم میمیرم از تهوع زیاد 😭🤢
از من تازه شروع شد نداشتم تاحالا
برو خداروشکر کن یعنی جنین داره به خوبی رشد میکنه
وای مال من هنوز تموم نشده روز به روز بدتر میشه که بهتر نمیشه
ماه ۳تموم بشه بهتر میشی
واسه من از ۱۲هفته کلا تموم شد
من ندارم نمیدونم چرا کی شروع شده حالت تهوعت؟؟؟
۱۴ هفته بهتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.