دیگه مردم از تهوع و استفراغ چیکار کنم خدایا کی تموم میشه

۹ پاسخ

تحمل داشته باش عزیزم، پایان هفته یازدهم راحت میشی.

من هنوز دارم

منم همینم عزیزم هیچی نمیتونم بخورم

تا ۱۴.۱۵ هفته مت تازه بهتر شدم

از کی شروع شد تهوعتون

تا ۱۶ هفتا معمولا ادامه داره

از الان میتونی روزی نصفی دمیترون بخوری البته نصف صبح نصف غروب من نصف خوردم ولی باعث یبوست میشه

چرا خودتون زجر میدید خب دارو مصرف کنید

من هنوزم. دارم

سوال های مرتبط

مامان الارز و الارا مامان الارز و الارا روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته نوزدهم بارداری
مامان حلما خانمم🩷💞 مامان حلما خانمم🩷💞 ۱ ماهگی
مامان رزا مامان رزا هفته بیست‌وپنجم بارداری