مال من الان کمتر شده ولی بازم بعضی روزا شدیده و به شدت بالا میارم
الان اوج تهوعت هست یعنی از هفته ده یازده کمتر میشه
۳ ماهت کامل بشه کم یا گم میشه ازمن الان بعضی روزا صبح ها بالا میارم دیگه تو طول روز هیچ تهوعی ندارم
سلاممامانا ببخشید میشه این ازمایش رو بهم جواب بدید
من هنو خوب نشدم🤢
دو سه هفته دیگه
من هنوزم دارم اما کمتر از قبل هست
بستگی به بدن داره بعضی ها تا ۹ ماهگی حالشون خرابه ولی بعضی ها تا ۳ یا ۴ ماهگی خوب میشن
من تا ۱۳ داشتم
برا من از ۱۴ هفته بهتر شد
ایکاش زود تمومبشه منم دارم میمیرم دیگه نایی ندارم🥲🥲
من جدیدنا اومده سراغم😂🙃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.