من چرا تازه بالا آوردنم شروع شده😭🤮

۸ پاسخ

الان دقیقا وقتشه ممکنه بدتر هم بشی انشالله زود ویارت تموم بشه برا من هشت هفته شروع شد هنوووزم پرقدرت ادامه داره

واسه من ۲ماه و نیم به بعد شروع شد😁
عوق زدن و از اول داشتم الان یچیز بخورم معدم خوشش نیاد فوری بالا میارم معدمم ادایی شده قبلن سنگ و آب میکرد الان ببین چجوری ادا در میاره🤦🏻‍♀️😂

خب وقتشه دیگه
تازه اول بارداریته

😭😭😭سخته درک میکنم

منم خسته شدم
از بوی خونمون بدم میاد
از بوی سینک بدددم میاد😭😭😭😭

از این هفته به بعد اوجشه
من از اول داشتم و الان خیلی شدیدتر شده

از منم داره شروع میشه

منم این هفته شروع شد
تا الانم گاهی دارم

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیلسا مامان نیلسا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نفسی مامان نفسی روزهای ابتدایی تولد