کم کم حالت تهوع م شروع شده 🤮🤢

۸ پاسخ

منم فقط حالت تهوع دارم ولی بالا نمیارم

من فردا هفت هفته میشم ولی اصلن حالت تهوع ندارم

هفت هفته و چند روزی

خداکمکت کنه فقط صبر.یه وقت چیزی هم مدام مصرف نکن برای کم شدنش ضررداره تحمل کن من هنوزم دارم

یاحسین منم همینم

من ندارم

خوا پشت و پناهت نازار گیان ♥️

😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین😍❤️ مامان ماهلین😍❤️ ۵ ماهگی
مامان هرمان و نخود مامان هرمان و نخود هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسری🐣🩵 مامان پسری🐣🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری