حالم خیلی بده 🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮
از بارداری بیزارم

۷ پاسخ

پیامات برام نمیاد تازه تو دوستان دیدمت مبارکت باشه عزیزم

کاش من حامله شم با تموم این مشکلات🥲یه شب به همسرم میگفتم تو دنیا دیگه هیچ آرزویی ندارم از بس به هیچ کدوم نرسیدم همین مادر شدن مونده واسم ک اینم چقد ازم دوره

خوب میشی

عه راست میگی

ب من بگن ده تا دیگ ام بیار میارم منم هنوز بالا میارم اولا ک روز در میون زیر سرم بودم ولی میگفتم خداروشکر خیلیا ارزو دارن باردار بشن

منم
اصن چطور همه اینهمه اذیت میشن بازم باردار میشن اخه😭

وای خیلی سخته

سوال های مرتبط

مامان ❤مهراد و مهرسا مامان ❤مهراد و مهرسا ۲ سالگی
مامان ماهلین😍❤️ مامان ماهلین😍❤️ ۵ ماهگی
مامان نیلسا مامان نیلسا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری