خانما کم کم داره حالت تهوع من شروع میشه 🥹🤢

۱۱ پاسخ

صبح هاروزی یدووه ب ۶ مصرف کن کمی ازحال تهو جلوگیری میکنه تاحدی

آخ بگردم خدا کمکت کنه 🫠🥲

رب انار رب به به پخته ضد تهوع

خیلیم مبارکه
حس مادری داره شروع میشه

من سر پسر اولم از تهوع دیوونه شده بودم
دیگه فقط معدم بود که بالا نیاورده بودمش
ولی سر این پسرم فقط خوابم میاد😂

بدون تجویز دکتر هیچ قرصی نخور
یخ بمک
یا لیمو بود کن
انشالله به سلامت بگذره عزیزم❤️

بله بسلامتی😂😂😂، قرص دمیترون بخور، ادویه جات و چیزایی ک معده رو تحریک میکنه نخور، نون خشک چوب شور بیسکوییت ساقه طلایی اینا تهوع رو کم میکنه

وای من دیوانه شدم 🤢

لیمو بو کن عزیزدلم🥲

سخته..دارو بخور

بله بله مادر شدن همینه 🙂

سوال های مرتبط

مامان نیلسا مامان نیلسا هفته چهلم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری