۱۳ پاسخ

سلام قرص ویتامین ب ۶ آلمانی عالیه
عسل و زنجفیل قاطی و مزه مزه کیند
اگه مشکل فشار ندایدد ب مراتب خیلی کمم نمک مزه مزه کیند
قرص پنتوپرازول صب ناشتا

آبنبات زنجبیلی
رب انار یا آب انار
سویق هسته انار

دست راستت روی سرم انشاالله

بستنی هم برا من حالمو بهتر میکنه

زنجبیل با آب یخ و یه کم شکر درست کن بخور

باید حتمن بری دکتر وگرنہ برا بچہ ضرر دارہ

ای خدا 🫠🥲
الهی خدا بهت صبر بده عزیزم
خیلی حس گندیه ان شاالله بهتر بشی

برو دکتر برات قرص مینویسه

زنجبیل بو کن بهتر میشی.سردیجات نخور.جایی که گل و گیاه داره نرو

حتما برو دکتر زنان بهت دارو بده چون خوب نیس استفراغ

لیمو بو کن کاش منم یه ذره تهوع داشتم 🥲

لیمو ترش بو کن
نون خشک بخور

اخی😥 آبلیمو ابغوره میگن خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان هرمان و نخود مامان هرمان و نخود هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه ی خدا 🤰🏻 مامان هدیه ی خدا 🤰🏻 هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۴ ماهگی