مامانابرای حالت تهوچی خوبه🤮😭

۱۰ پاسخ

اگر بالا میاری زیاد برو سرم بزن من همش سرم میزدم هر دو یا سه روز

نعنا خشک بوکن.

☹️😂 هیچی صبوری

به من فقط قرص دمیترون میسازه
هر چی خوردم بی فایده بود

مامانم میگن سیرابی هم خوبه

تحمل باید کرد🥲

ویتامین B

سیرابی گوسفند معجزه می‌کنه

لیمو تازه بو کن

دمیترون و ب ۶ بخور

سوال های مرتبط

مامان ماهلین😍❤️ مامان ماهلین😍❤️ ۵ ماهگی
مامان نیلسا مامان نیلسا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نفس و لوبیا مامان نفس و لوبیا هفته سیزدهم بارداری
مامان دیانا مامان دیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان هرمان و نخود مامان هرمان و نخود هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری