حس تهوع از صبح منو کشت 😑 فقط حسش رو‌دارم 😓

۵ پاسخ

کاشکی منم برام میموند
حاظر بودم بمیرم و زنده شم

قرص دیمن هیدرامین بخور

انشاالله که خوب بشی

ببخشید عزیزم یه سوال دارم
من الان ۵هفته و ۴روزم طبق پریود برم سنو یعنی ساک تشکیل شده یا صبرکنم ؟؟

عزیزم ان شالله بهتر بشی

سوال های مرتبط

مامان ادونچریست مامان ادونچریست هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۴ ماهگی
مامان آلما مامان آلما ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری